בחירת שפה:

/
/
קורס קידום אתרים משולב AI

קורס קידום אתרים משולב AI

קורס קידום אתרים של מכללת הורייזון לאבס משלב את הבינה המלאכותית כחלק בסיסי ובלתי נפרד מעבודת המקדמ/ת.

במכללת הורייזון לאבס המתמחה בלימודי בינה מלאכותית, בנינו את הקורס המקיף בישראל ללימודי שיווק דיגיטלי המלמדים את הסטודנטים והסטודנטיות כיצד להפוך את ה-AI לכלי עזר בלתי נפרד, חיוני ואף בסיסי בעבודתם השוטפת.

בוגרי ובוגרות הקורס שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יקבלו את כל הכלים הנדרשים, משלב בסיסי ועד למתקדם, הנדרשים לקידומו של כל אתר בתוצאות החיפוש שגוגל אורגנית (SEO) ובאפיקים הממומנים (PPC).

על לימודי קידום אתרים משולב בינה מלאכותית בקצרה

הזירה האינטרנטית הפכה לנדל”ן הפרסומי הבולט והחשוב ביותר עבור כל בית עסק. ברפרוף מהיר נוכל למצוא חברות ענק השוכנות ממש לצידם של עסקים קטנים בהיקפי פעילות שאינם ניתנים להשוואה.

זהו גם היופי שטמון באינטרנט ובטכנולוגיה, היכולת של עסקים להתבלט מעל היתר, איננה כרוכה בגודל העסק (אם כי כן בתקציבים), ונסמכת יותר ויותר על יכולותיהם המקצועיות של המקדמים.

בזכות פריצתה של הבינה המלאכותית אל חיינו, מקדמי אתרים יכולים כיום להיעזר בה ולהפוך לסוכנות דיגיטל שלמה הנסמכת על אדם אחד.

בקורס קידום אתרים משולב בינה מלאכותית, נלמד כיצד לרתום את כלי ה-AI השונים כדי לייצר מערכי תוכן אוטומטיים ודינמיים, קמפיינים אופטימליים ודו”חות ודיווחיים ללקוחות העסק, כל זאת תוך הסתמכות מלאה על יכולות אוטומציה ובינה מלאכותית.

תוכנית הלימודים נבנה ונערכה על-ידי הורייזון לאבס, זאת לאחר שהתנסינו במערכי השיווק למיניהם, ומתוכם גיבשנו אסטרטגיות שיווקיות מונחות AI בהן אנו משתמשים עד היום. את הידע הרב שצברנו, לצד המומחיות הייחודית ב-AI, תרגמנו לתוכנית לימודים נוספת שהתווספה אל המקצועות הטכנולוגיים המוצעים במכללה.

מטרות העל של הקורס

  • קידום כל סוג אתר: בוגרי הקורס יחזיקו בידע התיאורטי והפרקטי הנדרש שיאפשר להם להקים ולנהל כל פרויקט קידומי, מאתרי תדמית, דרך אתרי סחר אלקטרוני ועד לפורטלים באופן אורגני וממומן.
  • קידום ממומן: בוגרי הקורס ילמדו Hands-On כיצד להקים ולנהל חשבונות ממומנים לקידום אתרים, תוך יכולת ניתוח מלאה להבנת צרכי בית העסק, החזר ההשקעה וביצוע אופטימיזציות שוטפות למקסום התוצאות.
  • קידום אורגני: בוגרי הקורס יכירו הלכה למעשה כיצד אתרי אינטרנט פועלים, ומשם יצברו ידע מעשי ותיאורטי נרחב לקידום SEO יעיל ונכון. התלמידים ילמדו מתודות מסודרות לניהול פרויקט אורגני החל ממחקר שוק ומתחרים וחקר מילות מפתח, דרך בניית תוכנית עבודה ועד לניהולו של הפרויקט בטכניקות OnSite ו-Offsite
  • בינה מלאכותית לשיווק: בוגרי הקורס יפתחו ידע פרקטי מעמיק בעולמות הבינה המלאכותית. מטרת הידע הפרקטי לאפשר את החשיבה הנדרשת; חשיבה שתאפשר לכל מקדם ומקדמת לבחור את כלי ה-AI הנכונים ולשלבם במאמצי השיווק וקידום האתרים.
  • עזרים משלימים: בוגרי הקורס ירכשו ידע נוסף וחשוב באפיקי קידום נוספים ומשלימים ברשתות חברתיות, ניהול דפי סושיאל, בניית אתרים ועיצוב גרפי. גם אם מדובר יהיה בידע שלא ישמש את הבוגרים ביום-יום, הרי שעזרים אלו יאפשרו להם להציע ערך מוסף וחשיבה אסטרטגית שיווקית מתקדמת ללקוחותיהם.
  • הכנה לשוק העבודה: בוגרי הקורס יצברו ניסיון בניהול לקוח כבר במהלך הקורס, וכן ישתתפו בסדנה כחלק מתוכנית הלימודים המכינה מקדמים ומקדמות למתן שירות כפרילנסרים. כמו-כן, הקורס מקנה הכנה לראיונות עבודה ומאפשר לבוגרים לבנות פורטפוליו מקצועי.

נושאי הליבה לקידום אתרים

קידום ממומן - PPC

האפיק המקנה לכל עסק ועסק את היכולת להיות מוצג במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש באופן מהיר ומידי ליצירת מכירות ולידים.

במהלך לימודי ליבה אלו, נלמד על ההבדלים בין רשת החיפוש של גוגל אל מול רשת המדיה GDN.

הלימודים כוללים חקר מתחרים וחקר מילות מפתח (וכיצד מפרידים בין העיקר לטפל), הקמת חשבונות ממומנים ובניית קמפיינים על-פי מטרה.

בין היתר יכללו הלימודים:

  • הטמעת קודי המרות וביצוע מעקבים וניתוחים מדויקים
  • הסקת מסקנות וגיבוש תוכניות פעולה על-סמך ביצועי קמפיין
  • קביעת תקציבים ראשוניים ואסטרטגיות הצעת מחיר
  • ביצוע אופטימיזציות שוטפות לייעול הקמפיינים
  • הגדרת משפכים
  • דרכי איסוף וליקוט מידע
  • ניתוח והבנת המשתמש
  • מבוא לגוגל אנליטיקס ותג מנג’ר
  • ניהול ומעקב מסעות פרסום
  • שילוב בין פלטפורמות קידום ממומנות נוספות לרבות פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם פרסום נייטיב לתוכן ממומן בטאבולה ואאוטבריין

*יצוין כי תוכנית הלימודים פונה גם לתלמידים המבקשים ללמוד קידום ברשתות חברתיות ותוכן ממומן, והוא מקנה ידע פרקטי ונרחב.

קידום אורגני - SEO

מנועי החיפוש ובראשם Google מאפשרים לאתרים להתברג על “נדל”ן” של 10 מיקומים בלבד בעמוד הראשון.

נשאלת השאלה: מה גורם לאתר מסוים ליהנות מנתח בנדל”ן זה, לעומת אתר אחר שמצוי בעמוד השני, השלישי או הרביעי של תוצאות החיפוש?

במערך ליבה זה נלמד את אסטרטגיות ה-SEO הבולטות והיעילות ביותר, משלב הבסיס ועד למתקדם, ובהתאמה לכל סוגי האתרים ובכל היקף.

בין הנושאים הנלמדים ניתן למנות:

  • תוכן מותאם לקידום? או שמא קודם כל מותאם לבני אדם? (ספוילר: בני אדם)
  • ביצוע חקר מילות מפתח על סמך מתחרים ופילוח לקוחות
  • התוויית אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית
  • הטמעת סכמות
  • עשה ואל תעשה בקידום SEO
  • אופטימיזציית אונסייט (On-Page) להתאמת האתר לדרישות מנועי החיפוש
  • תקלות נפוצות: 404 ותקלת שרת
  • הפניות 301 ו-302
  • ההבדלים בין קידומי אתרי תדמית, סחר ופורטלים
  • אופטימיזציית מהירות אתרים
  • קישורים פנימיים ותיעולם לחיזוק עמודים ראשיים
  • היררכיית אתרים
  • יצירת תוכנית עבודה חודשית

בינה מלאכותית בקידום אתרים

בינה מלאכותית יכולה לאפשר לכם לעבוד כמו עסק שלם בו תהיו המקדמים, המעצבים וכותבי התוכן.

מקדמי אתרים המחזיקים בידע בבינה מלאכותית שמים עצמם בעמדת יתרון עצומה אל מול המתחרים.

כעובדים מדובר בערך מוסף אדיר עבור סוכנויות דיגיטל המבקשות להטמיע יכולות חדשות בארגון.

כפרילנסרים, מקדמי אתרים יכולים לקחת על עצמם פרויקטים רבים נוספים, מבלי לפגוע בתפוקת העבודה ובניהול הלקוחות

לאורך הקורס נלמד:

  • את יסודות ה-AI והיכולת שלהם להשתלב עם כלי שיווק שונים:
  • יצירת תוכן מקצועי לפרסום באתרי הלקוחות
  • יצירת תוכן מרשים למודעות ממומנות ברשתות החברתיות
  • יצירת תוכן לפוסטים לניהול הסושיאל
  • מערכות AI ג’נרטיביות ליצירת תמונות וגרפיקות
  • אינטגרציה בין אלמנטים של AI לבין דו”חות למען לקוחות העסק
  • הסתייעות בכלי בינה מלאכותית ליצירת רעיונות חדשים ומקוריים
  • ניהול לקוחות הנעזר בכלי בינה מלאכותית

אוטומציות בקידום אתרים

אנו שמחים להקדיש פרק ייעודי אך ורק לאוטומציות.

נכון שאי אפשר ללמוד בלי ‘להתלכלך’ בעבודה השחורה, אך מטרתנו כאן היא לאפשר לכם גם להכיר דרכים טכנולוגיות שייעלו את העבודה וייתרו את הצורך בכך בעת הפעילות השוטפת.

בפרק זה נלמד איך לחבר בין פלטפורמות שאין ביניהן חיבור מובהק, וזאת על-ידי צד ג’. נתנסה בפלטפורמות האוטומציה המוכרות והפופולריות ביותר בקרב משווקים: Zapier ו-Make.

מטרת פרק זה היא גם לגבש את החשיבה היצירתית הנדרשת ממשווקים לצורך יצירת פתרונות טכנולוגיים אוטומטיים בין פלטפורמות שיווק שונות.

כך למשל, לומדים הסטודנטים לערוך מחקרי מילים דינמיים אוטומטיים המושפעים מן הגולשים.

נושאי ליבה נוספים בקורס

אופטימיזציה וביצועי קמפיינים

בין שמדובר בניהולם של קמפיינים מרובים ובין אם בקמפיינים בודדים, עלינו לשאול את עצמנו כיצד ניתן למקסם את הקיים, למתוח את הגבולות וכן להציב גבולות ויעדים חדשים.

בפרק ליבה זה נבקש להתמקד אך ורק בנושא האופטימיזציה ולהעביר אליו את מלוא אור הזרקורים.

בין הנושאים הנלמדים ניתן למנות:

  • אסטרטגיות מחיר מתקדמות
  • שילוב אסטרטגי בין פלטפורמות שיווקיות
  • ניתוח מצב קיים והגשת מסקנות ללקוח
  • יצירת תוכנית פעולה: מה עושים כשהקמפיין לא עובד?

ניהול אורגני ברשתות חברתיות

ניהול המדיה החברתית כיום הוא הרבה מעבר ליצירת פוסט בפייסבוק.

מנהלי סושיאל שלוקחים על עצמם את תפקיד זה, למעשה יכולים לתפעל במקביל מספר פלטפורמות לרבות אינסטגרם ופייסבוק, טיקטוק, לינקדין, יוטיוב ועד לאיקס (טוויטר לשעבר).

נלמד בפרק זה כיצד לייצר גאנט עבודה המותאם לאסטרטגיית העסק, מה מבדיל בין פוסט ויראלי ל’עוד פוסט’, ואיך להפוך את הדפים העסקיים לקהילות.

בניית אתרים

נכון שאי אפשר להיות גם וגם וגם וגם…. אך הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו לבנות אתרים מקצועיים ומרשימים גם מבלי שנדע ולו שורת קוד אחת.

אנו מאמינים כי קורס קידום אתרים מוכרח לכלול בתוכו היכרות מעמיקה עם האופן שבו אתרי אינטרנט פועלים הלכה למעשה.

נלמד לבנות אתרים באמצעות WordPress הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם כיום לבניית אתרים, וכן באמצעות פלטפורמת WIX הנחשבת לאחת ממערכות הקוד הסגור הנפוצות בעולם.

במהלך הקורס נבנה אתר מהקמה ראשונית ועד לרמת המוצר המוגמר.

נכון, ישנם מקדמי אתרים שלא בקיאים באתרי אינטרנט, אך זהו ידע חסר. אנו מבטיחים לכם היכרות מעמיקה על עולמות ה-WEB, אלמנט שיקנה יתרון מובהק בשוק העבודה.

עיצוב גרפי

נפתח גם כאן באותה השורה: אי אפשר גם וגם וגם…

אבל זהו היתרון העצום שהבינה המלאכותית הביאה לשיווק הדיגיטלי.

לא תצאו מן הקורס כמעצבים גרפיים בהגדרה עם תעודה בעיצוב גרפי, אך כן תצאו עם ידע נרחב בפלטפורמות ג’נרטיביות בבינה מלאכותית דוגמת Midjourney ו-Dale ותלמדו כיצד לייצר תמונות באמצעות הנדסת פרומפטים (Prompy engineering) מושג שהשתרש מעולמות ה-AI.

תלמדו לייצר תוכן וויזואלי המותאם לכל פוסט, לכל מאמר, החל מתמונות, דרך סרטונים ועד לאינפוגרפיקה מלאה.

לא רק ללמוד כדי להצליח, אלא ללמוד איך להצליח

אמנם מדובר בקורס קידום אתרים משולב בינה מלאכותית המקנה ידע תחרותי ומבוקש בשוק העבודה. אך איך באמת תוכלו להציג את עצמכם כמבוקשים? איך תוכלו למכור את עצמכם מול לקוחות? או לייצג את עצמכם נאמנה אל מול מראיינים?

במכללת הורייזון לאבס הקדשנו פרק שלם שילמד אתכם להתנהל עסקית נכונה בעולמות קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי.

איך למצוא עבודה? מה אומרים למראיינים? כיצד מנהלים עסק בשיווק? אילו אפשרויות ואפיקי קידום קיימים בעולמות השיווק וקידום האתרים?

במהלך הקורס אנו מתחייבים למצוא לסטודנטים שלנו לקוח אמיתי לו יינתן שירות או במהלך הקורס או עם סיומו, וזאת לצרוך דריסת הרגל הראשונית בתחום הקידום.

ועוד מגוון סדנאות משלימות

מגוון סדנאות נוספות שפותחו על-ידי הורייזון לאבס מהוות חלק בלתי נפרד מן המסלול ללימודי קידום אתרים:

  • סדנת כתיבה שיווקית
  • סדנת הכנת אסטרטגיה שיווקית
  • סדנה לניתוח וחקר מתחרים
  • סדנת הטמעת AI בשיווק
  • סדנת ביצוע אופטימיזציה
  • סדנת מדיניות הפרסום בפלטפורמות השיווק
  • סדנת חוויית משתמש UX/UI
  • סדנת כשהולך עקום (מה עושים כשזה לא עובד?)
  • סדנת ניהול לקוחות
  • סדנת הקמת סוכנות שיווק דיגיטלית
  • סדנת הכנת הסטודנטים לשוק העבודה
  • סדנת שיווק וקידום בחו”ל

תנאי הקבלה

המבקשים להירשם לקורס קידום אתרים משולב בינה מלאכותית במכללת הורייזון לאבס, אינם נדרשים לרקע מקדים בתחום.

הקורס מצריך אנגלית בסיסית בלבד וזיקה בסיסית למחשבים.

יש לעבור ראיון קבלה אישי אל מול סגל תוכנית הלימודים.

משך הקורס

הקורס הינו באורך 320 שעות לימוד.

שוחחו עם יועץ לימודים

בכל שאלה והתייעצות, נציגי הורייזון לאבס ישמחו לסייע.

למידע נוסף וקבלת פרטים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!