בחירת שפה:

/
/
קורס שיווק דיגיטלי משולב בינה מלאכותית

קורס שיווק דיגיטלי משולב בינה מלאכותית

כל משווק ומשווקת דיגיטליים מגבשים במרוצת הזמן את האסטרטגיות הייחודיות להם והגישה השיווקית בה הם מאמינים. ועם כל זאת, לצד מגוון הדעות הגדול, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל המשווקים יענו פה אחד שהעיקרון המבדיל בין משווק מוצלח לבין משווק סטנדרטי, הוא הרצון ללמוד ולהתפתח בכל עת לעת.

למעשה, זאת לא מותרות. זה MUST. בדומה למקצועות טכנולוגיים מקבילים, גם השיווק הדיגיטלי מוכרח לצעוד יחד עם השינויים שמתרחשים סביבתנו, והבינה המלאכותית…? השינוי הוא כל כך גדול, כל כך עמוק ומשמעותי, עד שלא ניתן להתעלם ממנו מבלי שיהפוך לחלק עיקרי ומשמעותי בתוכנית הלימודים.

במכללת הורייזון לאבס המתמחה בעולמות ה-AI, יצרנו עבורכם קורס שיווק דיגיטלי 360 מעלות שיכשיר אתכם כמשווקים ומשווקות דיגיטליים מעולמות הסושיאל, דרך מנועי החיפוש ועד לנושאים נוספים המשלימים את התמונה לרבות קריאייטיב ובניית אתרים.

את הקורס בנינו מתוך ידע שצברה המכללה המשווקת את עצמה, ובשילוב הידע המקצועי של הורייזון לאבס המכשירה ל-AI ומטמיעה בינה מלאכותית בחברות וארגונים.

מבנה הקורס ללימודי שיווק דיגיטלי

אורך הקורס הינו 320 שעות לימוד.

הקורס מורכב מ-8 נושאי ליבה המכשירים את הסטודנטים והסטודנטיות צעד אחר צעד בכל מה שנדרש כדי לעסוק בו מעשית ולנהל קמפיינים ופרויקטים שיווקיים באופן שוטף, וכן הוא כולל תכנים המכינים את הסטודנטים לראיונות עבודה, להשתלבות בחברות וסוכנויות דיגיטל וכן לעבודה כמשווקים פרילנסרים.

1. קידום ממומן

היכולת לייצר לידים ללקוחות, לייצר טראפיק ומודעות למותג.

בקורס נלמד כיצד להקים חשבונות ממומנים על גבי הפלטפורמות של Google ו-Meta, שיטות ואסטרטגיות שיווק שונות, סוגי קמפיינים וחשיבה המשלבת בין פלטפורמות שונות ליצירת מערכי שיווק מורכבים הפועלים זה לצד זה וזה יחד עם זה.

לצד אלו, נלמד פרסום נייטיב לתוכן ממומן באמצעות הפלטפורמות של Taboola ו-Outbrian.

2. קידום אורגני במנועי החיפוש

מה גורם לתוכן א’ להתקדם טוב יותר על פני תוכן ב’? מדוע שמנועי החיפוש דוגמת (ובעיקר) גוגל יציגו אותנו בעמוד הראשון?

כאן נלמד כיצד עונים על הנחיות האיכות של מנועי החיפוש עם יצירת ודיגום אתרים המותאמים לקידום ושעונים הן על דרישות מנועי החיפוש והן על דרישות המשתמש (שילוב בין כוונת המשתמש לבין חוויית הגלישה).

כיצד עורכים חקר מילות מפתח? כיצד כותבים תוכן מותאם לקידום שעבר אופטימיזציה? כיצד מחזקים את האתר מבחוץ עם בניית פרופיל קישורים חיצוניים ומבלי לפגום בבריאות האתר?

3. אופטימיזציה וביצועים

על אף שיכולנו לענות על כך בליבה אחת, בחרנו להקדיש פרק שלם לאופטימיזציה וביצועים; פרק ובו נלמד כיצד לנתח ולהבין מה עובד, מה לא עובד, וכן – מה יכול לעבוד טוב יותר וכיצד?

נלמד להסיק מסקנות מתוך מספרים, מתוך שיח ער עם הלקוח וניהול רוחבי שעושה את ההבדל בין קמפיינר ממוצע לבין קמפיינר מעולה.

4. ניהול סושיאל

ובמילים אחרות: הקידום האורגני של הרשתות החברתיות.

נלמד כיצד להקים פרופילים, ‘איך להפיץ את הבשורה’ באמצעות תוכן ויראלי, יצירת מעורבות ובנייה הדרגתית של קהילה.

5. בניית אתרים

כיום משווקים דיגיטליים לא יכולים לעסוק או ב.. או ב..

נכון שמומלץ לתפוס נישה אחת ולהתמקצע בה, אך ידע הוא כוח, ומשווקים דיגיטליים המתמצאים בבניית אתרים ושמבינים לכל הפחות את הבסיס, יכולים להציע סל שירותים נרחב הרבה יותר וערך מוסף אדיר ללקוח.

בקורס נלמד לבנות אתרים על גבי פלטפורמות WordPress ו-Wix הנחשבות למובילות והפופולריות ביותר.

נכיר כיצד בונים אתר מרשים ומקצועי ללא שום צורך בקוד (הקורס איננו כולל תכנים בתכנות), ונבנה אתר מאל”ף ועד ת”ו.

6. עיצוב גרפי

נכון שאתם לא מייעדים את עצמכם להיות מעצבים גרפיים בהגדרה, אך הפלטפורמות הטכנולוגיות העומדות לרשותנו, מאפשרות לכל אחד ואחת לייצר תוצרים גרפיים מקצועיים ומרהיבים, ללא כל הסתמכות על איש מקצוע חיצוני.

יחד נפיק עיצובים מרשימים בקנבה ונעצב כל העולה על דמיוננו. בנוסף, נשתמש בפלטפורמות AI דוגמת Midjourney ו-Dale שני מחוללי תמונות באמצעות בינה מלאכותית שהפכו לנפוצים ביותר בעולם.

נלמד כיצד לייצר תוכן מותאם לפוסטים, סרטונים, תמונות ואינפוגרפיקה שלמה.

7. AI ואוטומציות

בשלב העיצוב הגרפי התקשינו מעט להתאפק והתחלנו לספר כיצד בעצם בינה מלאכותית משתלבת בקורס שיווק דיגיטלי. 

בשלב הזה, ניקח את עולמות ה-AI שלב אחד ענק קדימה, ונלמד:

  • • כיצד לייצר תוכן באמצעות בינה מלאכותית
  • • כיצד מנהלים לקוחות ופרויקטים תוך הסתייעות בכלי AI
  • • מגוון כלים ושיטות לתפעול מערך שלם המייצר ‘סוכנות דיגיטל של אדם אחד’

עבור משווקים המבקשים לצאת אל השוק כפרילנסרים (בקונספט של One Man Show), תלמדו כיצד לספק מענה לקהל לקוחות רחב יותר, מבלי שתגיעו לקצה גבול היכולת (או במילים אחרות: לייצר יותר הכנסה מבלי לייצר יותר עומס עבודה)

נכיר אוטומציות המסירות מעל המשווקים את הצורך בניהול משימות אקטיבי, אופרציות אוטומטיות ברשתות החברתיות, ייצור והעלאת תכנים, ומגוון משימות שוטפות.

8. הצלחה עסקית

כיצד מתנהלים נכון בעולם השיווק הדיגיטלי?

איך מוצאים עבודה?

איך מתקדמים הלאה במשרות?

איך מנהלים צוות משווקים כמנהלי דיגיטל?

בפרק ההצלחה העסקית נלמד להצליח הן מתוך נעליו של משווק המבקש לעבוד כשכיר בחברות ובסוכנויות דיגיטל והן כמשווק עצמאי המבקש להגדיל את מכסת הלקוחות.

ו-12 סדנאות שיווק לסגירת הקצוות

במכללת הורייזון לאבס אנו שמחים להציע 12 סדנאות שפותחו על סמך ניסיונה העצמאי של המכללה בשיווק.

סדנאות קצרות מועד אלו משולבות בתוך המסלול ללימודי שיווק דיגיטלי בשילוב AI, ומשלימות את החסר בהיבטים ‘קטנים’ אך שמשפיעים באופן משמעותי על עבודת המשווק.

  1. סדנת כתיבה שיווקית – כיצד לגעת ברגש הקורא ולהניע אותו לפעולה
  2. סדנת אסטרטגיה שיווקית – בניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת ללקוח ושמייצרת תוצאות
  3. סדנת ניתוח מתחרים – זיהוי היתרונות והחסרונות למינוף פרויקט השיווק
  4. סדנת שימוש ב-AI – כיצד מקצרים ומייעלים את זמן ההשקעה לייצור תוכן עבור לקוחותינו בעד 80%.
  5. סדנת אופטימיזציה – כיצד מנהלים פרפורמנס באופן מקצועי (ולומדים לשאול את השאלות הקשות)
  6. סדנת מדיניות הפרסום – נושא כאוב שכל משווק ומשווקת יעידו עליו. נלמד על חוקי הפרסום של הפלטפורמות השונות וכיצד להימנע מחסימות והשעיות חשבון
  7. סדנת UI/UX – בניית ממשקי אתרים מנצחים ונוסחה לדף נחיתה מנצח
  8. סדנת ‘כשהולך עקום’ – בואו נודה באמת, החיים לא מושלמים. מה עושים כשדברים לא עובדים כמצופה? מה עושים כשהלקוחות מתלוננים? כיצד משפרים ביצועים מידית?
  9. סדנת ניהול לקוחות – איך הופכים את הלקוח לחבר אך מבלי שייחצו הגבולות (הישארו מנהלים והימנעו מלהיות מנוהלים)
  10. סדנת בניית סוכנות דיגיטל – עשה ואל תעשה מפי יזמים שעברו דבר או שניים (או שלושה)
  11. סדנת הכנה לשוק העבודה – מבנה פרופיל לינקדין מתוחזק ומרשים, בניית פורטפוליו למעסיקים, סימולציות של ראיונות עבודה והכנה לקראת ראיונות.
  12. סדנת שיווק לחו”ל – קידום על גבי פלטפורמות נוספות שכולנו מכירים על קצה המזלג דוגמת Reddit ו- Pinterest.

בינה מלאכותית בשירות השיווק הדיגיטלי

כחברה המתמחה בהטמעת Ai בארגונים וחברות, בהורייזון לאבס הצבנו את אותה המטרה גם בבניית מערך הלימודים למשווקים.

הקורס מקנה לסטודנטים יכולות שימוש נרחבות בבינה המלאכותית הן מבחינת ביצוע והן מבחינת חשיבה.

עם סיום הקורס, תוכלו להכין אסטרטגיה שלמה תוך היכרות מעשית עם הפלטפורמות לבינה מלאכותית שיסייעו יחדיו לבנות מערך מתפקד ואוטומטי.

מטרתנו היא לשים את המשווקים והמשווקות של הורייזון לאבס בעמדת יתרון ברורה לעומת השחקנים המתחרים בשוק.

נלמד כיצד לרתום את כלי הבינה המלאכותית לייצור תוכן, לניהול פרויקט השיווק באופן המצמצם את זמן המגע בפרויקט והטיפול בכל לקוח, נבין כיצד להיעזר ב-AI לגיבוש רעיונות ותוכניות עבודה למודעות ולמאמרים.

כלל ברזל: העוצמה של כלי הבינה המלאכותית נובעת מהשימוש המושכל שמשלב בין הכלים השונים בו-זמנית ולטובת אותה המטרה. 

בקורס שיווק דיגיטלי משולב בינה מלאכותית של הורייזון לאבס תגבשו שיטות עבודה שאין בשום קורס אחר.

אוטומטציות בשיווק דיגיטלי

קורס השיווק בדיגיטל שלנו הוא היחידי בישראל כיום שמלמד פרק ייעודי המוקדש לאוטומציות.

אוטומציות הן כלי חשוב ועיקרי בארסנל הכלים העומדים לרשותו של המשווק הדיגיטלי.

מדובר ביכולת של המשווק לייעל תהליכים, להפוך תהליכים ידניים לאוטומטיים, ובכך להיפטר מסדר גודל של כ-90 אחוזים מן העבודה השוטפת.

בפרק זה נלמד באופן מפורט על פלטפורמות אוטומציה מוכרות ופופולריות בשוק לרבות Make וזאפייר.

נבין כיצד מחברים בין פלטפורמות שאינן מחזיקות במנגנון חיבור, וכן כיצד לחשוב על פתרונות יצירתיים עבור אתגרים נקודתיים תוך הבנת ההיגיון הקיים מאחורי תוכנות האוטומציה השונות.

בין הנושאים הנלמדים בפרק זה: ביצוע מחקרי מילים דינמיים אוטומטיים, חיבור מאמרים אוטומטי הנובע משאלות הלקוחות, בניית ניוזלטרים מבוססי אוטומציה ועוד.

עבודה מול לקוחות אמיתיים במהלך הקורס

משווקים ומשווקות רבים מוצאים לבסוף את דרכם כעצמאיים בתחום שם ליכולת ההשתכרות אין קו אדום.

בקורס אנו שמים דגש על נושא זה עם מגוון תכנים וסדנאות המנחים את הסטודנטים כיצד הופכים לעצמאיים בתחום עם עסק משגשג.

מכללת הורייזון לאבס הינה הגוף היחידי בישראל שמתחייב למצוא לכם למצוא לסטודנטים לקוח אמיתי במהלך או בתום הקורס הן להכנסה ראשונית והן לדריסת הרגל הראשונה בתחום.

במהלך הקורס תלמדו כיצד ‘לצוד’ לקוחות בעצמכם, איך לנהל עסק לשיווק דיגיטלי בצורה עסקית נכונה, איך לתמחור נכון ועוד מגוון היבטים שלרוב משווקים לומדים על בשרם ונכווים.

לסטודנטים המעוניינים להשתלב ראשית כל כשכירים, אנו מקנים תכנים פרקטיים כיצד להתמקח על משכורת טובה יותר, כיצד ליהנות מתנאים טובים יותר, איך לדבר בראיון עבודה ולזהות את הדינמיקה מול המראיין.

הסטודנטים של הורייזון יוכלו להתחיל להתפרנס ולהציע שירותים בתחומים הבאים:

  • קידום ממומן
  • SEO
  • ניהול סושיאל
  • קמפיינים ופרמפוקרמס
  • בניית אתרים (וישנו קורס מתקדם למעוניינים המלמד תכנות)
  • הקמת משפכים שיווקיים
  • עיצוב גרפי ועריכת סרטונים
  • והטמעת אוטומציות ומערכות שיווק

תנאי הקבלה

קורס שיווק דיגיטלי עם בינה מלאכותית איננו מצריך כל ידע קודם.

התוכנית מיועדת לחסרי ניסיון קודם, וכן למשווקים דיגיטליים בתחילת דרכם המעוניינים להעמיק את הידע הקיים.

התוכנית מתאימה במידה רבה גם למעצבים המבקשים להיכנס לעולמות השיווק הדיגיטלי ולאנשי תוכן המעוניינים לבצע את המעבר שבין כתיבה לבין תרגומה לעבודת שיווק הלכה למעשה.

הקבלה מותנית במעבר ראיון קבלה אישי.

מומלץ להחזיק בזיקה בסיסית למחשבים, אך כאמור אין צורך בשום היכרות קודמת.

התייעצו איתנו

הגעתם עד לפה? אנחנו אולי טופחים לעצמו יותר מדי על השכם, אך ייתכן שזה אומר שהצלחנו לעורר בכם עניין!

בכל שאלה נוספת על הקורס, מהלכיו ומידת ההתאמה שלו לציפיותיכם, אנו בהורייזון לאבס נשמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר, ונשוב אליכם בהקדם.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!