בחירת שפה:

/
/
קורס קידום אורגני בגוגל משולב בינה מלאכותית

קורס קידום אורגני בגוגל משולב בינה מלאכותית

בקורס שיווק דיגיטלי משולב AI של מכללת הורייזון לאבס, מוקדשים אחד מן הפרקים המרכזיים ל-SEO; טכניקות פרקטיות Hands-On לקידום אתרים באופן טבעי בתוצאות החיפוש. אולם יותר מכך: בקורס זה תלמדו כיצד לרתום את כלי הבינה המלאכותית לצידכם, ובכך תקנו לעצמכם יתרון עצום בענף.

במידע שלהלן נפרט אודות פרק ה-SEO, ולמעוניינים והמעוניינות בקבלת פרטים מלאים על קורס השיווק המקיף, הקליקו כאן ותועברו לדף המידע 

על לימודי קידום אורגני SEO בגוגל בשילוב בינה מלאכותית

SEO ר”ת של (Search Engine Optimization או בעברית: התאמה למנועי החיפוש) מתאר שורה של פעולות טכניות (אולם לא רק, ועל כך נתעכב בהמשך) שנועדו להתאים להנחיות האיכות של מנועי החיפוש, ועל-פיהן הם מדרגים אתרים בתוצאות החיפוש הטבעיות המופיעות עבור הגולשים.

בשונה מקידום אתרים PPC ובו בעלי האתר משלמים לגוגל כדי להופיע במודעות ממומנות באופן מידי, קידום אתרים SEO (ידוע בשם קידום אורגני) מתאר עבודה לאורך פרק זמן ממושך במהלכו מחזקים את האתר ובכך “מדרבנים” ו”משכנעים” את מנועי החיפוש כי זהו מקור מידע איכותי ומהימן עבור הגולשים.

מקדמי אתרים מקצועיים המתמחים בקידום SEO, מתכננים ומבצעים את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבור אתר הלקוח, כאשר סט הפעולות ותוכניות העבודה עשויות להשתנות מאתר לאתר.

במהלך הקורס לומדים הסטודנטים של מכללת הורייזון לאבס, כיצד להתוות את האסטרטגיה השיווקית הנכונה ביותר עבור אתרי לקוחותיהם, אסטרטגיה המשלבת בין ידע טכני, לבין ידע תכני (מלשון תוכן, טקסט) וכן היבטים מרכזיים בחוויית משתמש המשפיעים על מידת הרלוונטיות של האתר ואופן תפישתו על-ידי מנועי החיפוש.

כלל התכנים הנלמדים, משולבים עם שיטות עבודה חדשניות המתבססות על בינה מלאכותית AI, וזאת כדי להקנות עמדת יתרון מובהקת על פני מקדמים הנסמכים על שיטות עבודה וותיקות.

במה שונה קידום PPC מקידום SEO?

מעט על ההבדלים בין קידום אתרים אורגני לבין קידום אתרים ממומן:

קידום אורגני

קידום ממומן

קידום אתרים אורגני מתרכז בטווח הארוך. מטפחים את האתר, מעלים אותו בדירוגים הטבעיים, ללא תלות באפיקים ממומנים.

קידום ממומן מתרכז לטווח קצר, משלמים לגוגל משמע מופיעים בעמוד הראשון, מפסיקים לשלם משמע המודעות מפסיקות להופיע

מנועי החיפוש מבקשים להציג אתרים שעונים על שאלות הגולשים באופן מהימן ושמספקים חוויית גלישה אידיאלית.

מנועי החיפוש אמנם שמים דגש על איכות הדפים, אך אין כל הכרח להוות מקור מידע או להיות אתר סמכותי ומהימן.

מקדמי אתרים אורגניים אמנם לא חייבים להיות בוני אתרים, אך כן צריכים להחזיק בבקיאות מסוימת בפן הטכני שמאחורי עולמות ה-WEB.

מקדמי PPC אינם מוכרחים להחזיק במומחיות מסוימת בבניית אתרים, אם כי זהו יתרון שכן כך הם יכולים להציע שירות נוסף לבניית דפי נחיתה

אתר שמקודם אורגנית נהנה מ’תחושת אמינות’ גבוהה יותר מצד הגולשים הרואים בדירוג טבעי גבוה כגושפנקא לאיכות האתר.

אתר שמקודם באופן ממומן עם תווית [מודעה] אמנם מקבל תנועה ומביא למכירות / המרות, אך נתפש כפחות אמין שכן הגולשים מבינים כי מדובר בדירוג שאיננו טבעי.

במכללת הורייזון לאבס תלמדו במסגרת הפרק ללימודי SEO משולבי בינה מלאכותית, כיצד לנתח כל אתר אינטרנט באופן מדויק, וזאת כדי להתוות אסטרטגיה קידומית המותאמת לצרכיו.

מטרות קורס SEO

ראיית עולם טכנית, תכנית וחווייתית

במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים כיצד לנתח כל אתר אינטרנט באופן הבוחן ראשית כל את בריאותו של האתר, האם מהירות האתר תקינה? האם חוויית הגלישה הראשונית מאפשרת לגולשים לבצע את כל הפעולות הנדרשות מהם באתר? האם ישנם באגים ותקלות הנדרשים לתיקון בטרם התחלת העבודה?

כמו-כן, ילמדו המשתתפים על אופיו של תוכן SEO המותאם הן לצרכי מנועי החיפוש והן לקריאתם של בני אנוש, אלמנט שגוגל מדגישים בכל עת כי הוא החשוב מכול. כיצד מבצעים שיפורי תוכן? כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן?

לצד כל אלו, המידע המוצג לגולשים מוכרח להינתן על הבמה הראויה לו: כיצד מבטיחים חוויית גלישה אולטימטיבית? חוויית גלישה ששומרת את הגולשים שלנו בתוך האתר, ושולחת סיגנל למנועי החיפוש שהגולשים אכן נמצאים במקום הנכון.

חקר מתחרים וקהלים לביצוע מחקר מילות מפתח

הבסיס החשוב ביותר עליו נסמכת עבודת המקדמים היא מילות המפתח – בנק היעדים לקידום.

הסטודנטים של מכללת הורייזון לאבס, לומדים את הטכניקות המובילות לביצוע חקר מילות מפתח המתבסס על מתחרים ואפיון קהלי יעד.

בדיקת חקר המתחרים סוללת את הדרך למסקנות חשובות הנוגעות לחוויית משתמש וליצירת תוכנית פעולה טכנית ותכנית שנועדה לשים את אתר הלקוח בעמדת יתרון מובהקת.

התוויית אסטרטגיית תוכן

‘התוכן הוא המלך’ זהו מושג שגור בקרב מקדמי SEO, וכחלק מתוכנית הלימודים, נלמד לא רק על חשיבות איכותו של התוכן המוגש לגולשים, אלא גם חשיבות העימוד של הטקסט.

החל מהיררכיית כותרות נכונה, דרך חשיבות השימוש בסעיפים ומספור, שילוב תמונות וסרטונים, טבלאות ושלל עזרים נוספים המאפשרים לגולשים לקרוא טקסט עשיר ונוח.

כל אלו ישולבו בהכוונות והדרכות ליצירתה של אסטרטגיית תוכן מפורטת ומלאה: אילו נושאים נבחר לקדם? באילו מאמרים נתמקד? מה נרצה להגיש לגולשים במסגרת הפסקאות השונות? וכיצד יוצרים תוכן שמבטיח FLOW נכון לגולש.

אסטרטגיית On-Page

או במילים אחרות: אופטימיזציית On-Site. 

מטרתנו היא להבטיח שכל בוגר ובוגרת הקורס ידעו כיצד להגשת לכל עמוד, ולהפוך אותו למדויק, נכון ומדוגם עבור מנועי החיפוש ועבור הגולשים.

מנועי החיפוש מתאפיינים בבינה מלאכותית מדהימה ומורכבת, ובכל זאת – הם עודם רובוטים, ועלינו כמקדמי אתרים אורגניים מוטלת החשיבות להבטיח שמנועי החיפוש יבינו במדויק את מטרות הטקסט ומילות המפתח הרלוונטיות בכל עמוד ועמוד.

התלמידים ילמדו סט של פעולות ראשוניות וכן סט פעולות אופטימיזציות לעבודה מתמשכת.

אסטרטגיית Off-SIte

אחד מן האלמנטים החשובים בקידום אתרים אורגני מתבסס על בנייתם של קישורים חיצוניים המקשרים מאתר א’ אל אתר ב’ (האתר אותו אנו מקדמים).

שיטת בנייה זו מוכרחה להתבצע באופן בריא ונכון, ובמכללת הורייזון לאבס לומדים המשתתפים כיצד לחזק את סמכות האתר מבחוץ באופן נכון ומוקפד, אופן שבמקרים רבים גם נסמך על איכות התוכן העולה לאתר.

שילוב כלי AI בקידום אורגני

קידום אתרים אורגני מתבסס על מקדמי אתרים שמתווים את האסטרטגיה, כותבי תוכן שיוצרים את הטקסטים ולעתים גם מעצבים גרפיים לצורך תמונות ועזרים וויזואליים המופיעים בקידום.

כאן נלמד כיצד לרתום את כלי ה-AI השונים ולנצל את הבינה המלאכותית לקידום אורגני באופן שיהפוך אתכם לסוכנות SEO של אדם אחד.

נלמד את הכלים המתקדמים ביותר, כיצד משלבים בין כלי ה-AI השונים, וכיצד מפתחים חשיבה המתבססת מראש על יכולות הבינה המלאכותית תוך התוויית אסטרטגיה ה-SEO הכוללת.

כלי אוטומציה לקידום אורגני

ייתכן שהבנתם ונכון, ומטרתנו בהורייזון לאבס היא לייעל תהליכים. אנו עושים זאת באמצעות פיתוח והטמעת כלי AI בארגונים, ואת הגישה הזאת בדיוק לקחנו אל תוך הקורס המלא שלנו לשיווק דיגיטלי, וכן גם בפרק ה-SEO.

נלמד להיעזר בכלים הבולטים והחשובים ביותר לאוטומציות עבור משווקים עם פלטפורמות Zapier ו-Make, ונבין כיצד לערוך אינטגרציות בין מערכות שונות.

נלמד לייצר מחקרי מילים דינמיים המתבססים על חיבור כלי AI יחד עם אוטומציות, ובכך לאפשר סביבת עבודה דינמית המושפעת כל העת מהתנהגות הגולשים.

הכנה לשוק העבודה

להיות מקדמי אתרים בחסד עליון זה דבר אחד, אבל לדעת למכור את עצמך היטב ללקוחות או למראיינים זהו דבר אחר לחלוטין.

עבורנו זהו נושא לימודי לכל דבר ועניין, ומטרה בולטת וחשובה לא פחות מן הלימודים עצמם.

בוגרי הקורס יעברו סדנה מרוכזת המכינה אותם לשוק העבודה. הסדנה כוללת סימולציות לראיונות עבודה והכנת תיק עבודה מקצועי. 

כמו-כן, אנו מכשירים את הסטודנטים שלנו לעבודה כפרילנסרים, ומלמדים כיצד להקים סוכנות דיגיטל מצליחה עם חשיבה עסקית נכונה.

משך קורס קידום אתרים

קורס קידום אורגני הינו פרק אחד מתוך קורס שיווק דיגיטלי שלם.

הקורס לשיווק דיגיטלי הינו באורך 320 שעות לימוד.

תנאי קבלה

אין צורך ברקע קודם.

זיקה בסיסית למחשבים בלבד.

אנגלית ברמה בסיסית בלבד.

יש לעבור ראיון קבלה אישי.

שוחחו עם יועץ לימודים

בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

נציגינו ישובו אליכם בהקדם 🙂

למידע אודות פרק הקידום הממומן >>>

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!