בחירת שפה:

/
/
קורס קידום ממומן בגוגל משולב בינה מלאכותית

קורס קידום ממומן בגוגל משולב בינה מלאכותית

מעוניינים  ללמוד מקצוע פרקטי ונחשק בתחום השיווק הדיגיטלי? לצאת עם ידע פרקטי שיאפשר לכם לבנות עסק ביתי כבר מן היום הראשון? במילים אחרות אמרתם קידום ממומן בגוגל.

במסגרת קורס קידום בגוגל אדס של הורייזון לאבס, תלמדו כיצד לשווק ולפרסם את אתרכם ו/או אתרי לקוחות, ולייצר מכירות חדשות, שיחות ופניות של לקוחות פוטנציאליים בתוך זמן קצר; כל זאת על גבי מערכת Google Ads, הפלטפורמה של גוגל למודעות ממומנות.

מכללת הורייזון לאבס מתמחה בלימודי בינה מלאכותית והטמעת AI בארגונים, ובקורס זה שילבנו את הידע המקצועי שלנו עם לימודי גוגל אדס. בוגרי הקורס יוצאים עם ידע פרקטי והיכרות מעמיקה עם כלי בינה מלאכותית המשתלבים בתוך עבודת הקידום השוטפת.

על לימודי קידום ממומן בגוגל בשילוב בינה מלאכותית

קורס קידום ממומן וניהול קמפיינים ב-Google Ads איננו מצריך ידע קודם, ומלמד משלב הבסיס ועד לרמה המתקדמת ביותר על מערכת הפרסום של ענקית מנועי החיפוש.

מרביתנו מכירים את הפרסום הממומן בגוגל בעיקר דרך תוצאות החיפוש המוצגות יחד עם תגית [מודעה], אולם לצד אלו, הרי שגוגל מחזיקים ב”נדל”ן” פרסומי עצום נוסף:

  • פרסום מודעות ממומנות ב-YouTube
  • פרסום מודעות באנרים באתרים מובילים ברשת דרך גוגל GDN
  • פרסום באנרים ומודעות בפלטפורמת Gmail
  • ופרסום שופינג המציג קרוסלת מוצרים לאתרי סחר אלקטרוניים

כנראה שאין זה מקרי כי מדובר באפיק הרווחי ביותר של גוגל, זה שהפך אותה למעצמה שכולנו מכירים.

האם מדובר בקורס פרטני?

נכון להיום, במכללת הורייזון לאבס אנו מציעים קורס קידום אתרים ממומן בגוגל כחלק ממערך מקיף יותר ללימודי שיווק דיגיטלי משולבים עם בינה מלאכותית.

הקורס כולל לימודי קידום אתרים ממומן PPC, לימודי קידום אתרים אורגני SEO, לימודי קידום בפלטפורמות רשתות חברתיות וניהול מדיה חברתית, וכן לימודים לעיצוב גרפי באמצעות מחוללי תמונות בבינה מלאכותית ולימודים לבניית אתרים ב-Wordpress וב-WIX (דבר שיאפשר לכם כאנשי PPC לבנות דפי נחיתה ולהציע שירות מקצועי נוסף).

לצד כל אלו, הקורס כולל פרק שלם לבניית עסק דיגיטלי, היבטים בניהול סוכנות דיגיטל תוך שימוש ב-AI לצמצום ‘עבודות שחורות’ המפחיתות את משאב הזמן והכנות לראיונות עבודה למעוניינים להשתלב בתחום כשכירים בחברות הפרסום והדיגיטל המובילות.

מידע על הקורס המקיף תוכלו למצוא להלן

מטרות לימודי קידום ממומן בגוגל אדס

אסטרטגיית קידום המותאמת לכל אתר

בוגרי הקורס ילמדו כיצד לקדם אתרים בכל היקף פעילות ועבור כל מטרה עסקית.

מאתרי תדמית לתצוגה בקמפיין Search מודעות קלאסי, דרך קמפיינים משולבי רימרקטינג באמצעות באנרים פרסומיים באתרים מובילים, ועד לאסטרטגיות קידום המותאמות לאתרי סחר אלקטרוני.

הבנת צרכי הלקוח/ה

להקים חשבון ממומן וקמפיינים ממומנים ניתן גם ללמוד באמצעות מידע הנגיש ברשת האינטרנט.

ההבדל בין קמפיינר לקמפיינר מוצלח, נובע מן היכולת לערוך חקר מתחרים, פילוח לקוחות ויתרה מזאת: לחקור את הלקוח ולהבין ולהפיק ממנו את צרכיו הפרסומיים.

בקורס נלמד לנתח ולהבין את צרכי בית העסק, לתרגם אותם לשפה שיווקית הקולעת לקהל היעד, כל זאת למען קמפיין מוצלח מיומו הראשון.

שימוש יעיל בבינה מלאכותית

אנו תמיד נוהגים לומר שכלי הבינה המלאכותית מאפשרים לכל משווק להקים סוכנות דיגיטל שלמה של אדם אחד. סוכנות הכוללת בתוכה מעצב גרפי, כותב תוכן, אנשי קופי ועבר לבוני אתרים.

בלימודי השיווק הדיגיטליים של הורייזון תלמדו בפרק הליבה לקורס גוגל אדס כיצד לנצל את כלי ה-AI עבור הקמפיינים הממומנים ובמגוון היבטים.

מיצירת תכנים עבור מודעות מקוריות במהירות וביעילות, דרך תכנים שיווקיים לדפי הנחיתה ועד לעיצוב אלמנטים גרפיים עבור הבאנרים הפרסומיים ברשת המדיה של גוגל. 

שימוש יעיל בכלי אוטומציה

עסק חכם לא נשען רק על בינה מלאכותית, כי אם על יכולות אוטומטיות המייתרות משימות ‘שחורות’ שגוזלות ממשאב הזמן המצומצם ממילא.

כאן נלמד להיעזר בכלים משלימים לאוטומציה עם Zapier ו-Make, ונחבר בין פלטפורמות שונות שאין ביניהן אינטגרציה מובנית.

נלמד כיצד לייצא את הלידים אוטומטית על גבי מסמכי Google Sheets, כיצד לייצא דו”חות אוטומטיים ללקוחות מבלי לעשות דבר וכל העת להשאיר אותם מעודכנים ועוד.

הכנה לשוק העבודה

להיות מומחה לפרסום ממומן בגוגל זה דבר אחד, לדעת ‘לצוד לקוחות’ עבור העסק הפרטי שלך כמקדם אתרים זה דבר אחר לגמרי.

לימודי השיווק הדיגיטליים כוללים בתוכם פרק שלם המוקדש להקמת סוכנות דיגיטל ועסק בפרסום ממומן בגוגל ובפלטפורמות נוספות. נלמד כיצד למצוא לקוחות, כיצד מנהלים לקוח (וחלילה לא הופכים למקדם שמנוהל על-ידי הלקוח), נבין כיצד מנהלים פרויקטים מרובים בו-זמנית תוך שימור לקוחות ומתן שירות מקצועי, וכן נלמד כיצד לרתום את כלי ה-AI כעוזרים אישיים.

בוגרי הקורס המבקשים להשתלב כשכירים בתחום, נהנים מסדנאות פרקטיות המדמות ראיונות עבודה, מיצירת תיק עבודות מקצועי וממגוון הכשרות השמות אותם בעמדת יתרון מובהקת.

משך הקורס

כאמור יש להדגיש כי אין מדובר בקורס גוגל אדס (Google Ads) קלאסי המיועד אך ורק ללימודי קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש, והוא נובע מתוך קורס שיווק דיגיטלי מורחב.

על-כן הקורס בכללותו הינו באורך 320 שעות לימוד.

תנאי קבלה

אין צורך ברקע קודם, וכל היסודות ועד לרמה המתקדמת ביותר ניתנים במהלך הקורס.

הלימודים שמים דגש על פרקטיקה והתנסות מעשית בכל היבט והיבט.

יש לעבור ראיון קבלה אישי לצורך בדיקת מידת ההתאמה וכן לתיאום ציפיות.

שוחחו עם יועץ לימודים

בכל שאלה והתייעצות, נציגי הורייזון לאבס ישמחו לסייע.

למידע נוסף וקבלת פרטים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!