בחירת שפה:

/
/
כלי בינה מלאכותית (AI) לשיווק דיגיטלי

כלי בינה מלאכותית (AI) לשיווק דיגיטלי

במאמר הקודם בחרנו להתייחס לאופן בו מסייעת הבינה המלאכותית ליצירת תמונות ואומנות. הפעם בהורייזון החלטנו לפנות לצד העסקי. עבור חברות ועסקים מציעה הבינה המלאכותית (AI) פוטנציאל אופטימיזציה עצום, במיוחד בשיווק.

בעזרת הבינה מלאכותית ניתן לחזות התנהגות לקוחות, להגדיל מכירות, למנוע עזיבת לקוחות, להציג פרסום מותאם אישית ועוד. בקיצור, טכנולוגיית ה- AI משפיעה באופן משמעותי על האופן שבו עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם. המאמר הפעם מציג לפניכם את יכולותיה המדהימות של ה AI בשיווק.

כמה מיתרונות הבינה המלאכותית לשיווק

באמצעות ניתוח כמויות עצומות של נתונים, מזהות מערכות בינה מלאכותית דפוסים, מסוגלות לקבל החלטות ואפילו לבצע משימות, שבאופן המסורתי והמקובל דרשו אינטליגנציה אנושית. לא פלא הוא אם כך, כי אנשי שיווק מודעים לחשיבותה של הבינה המלאכותית בשיווק וליתרונות השימוש בה:

חיזוי התנהגות רכישה

הבינה המלאכותית מאפשרת לצוותי שיווק לנתח במהירות כמויות עצומות של נתוני לקוחות, כדי לחזות את הצרכים והרצונות שלהם ולשפר את חווית הלקוח.

גם דפוסים קריטיים, כגון  נטישת לקוחות, מזוהים בשלב מוקדם. בזכות ניתוח ה AI אנשי השיווק יודעים להעביר את המסר הנכון ללקוח הנכון בזמן הנכון, ולהניע אותו לפעולה – גם בזמנים בהם משתנה התנהגות הצרכנים.

הפחתת עלויות שיווק

בהסתמך על אותו ניתוח שמבצעת הבינה המלאכותית, ניתן להשתמש בתקציב השיווק בצורה מבוקרת יותר, תוך מיקוד קבוצות לקוחות בעלות ערך גבוה יותר.

גידול במכירות

אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית, מונעות בינה מלאכותית, לא רק מגבירות את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, אלא גם מפחיתות את הוצאות הפרסום.

כלומר, גידול במכירות לצד יעילות והפחתת עלויות.

מניעת עזיבת לקוחות

הבינה המלאכותית מסוגלת ויודעת לבנות מודלים עסקיים מבוססי מנויים או חוזים.

חיזוי מוקדם של אפשרות נטישת לקוחות הוא אחד המקרים בהם יודעת הבינה המלאכותית לתת למשווק מידע ואת הכלים לשם פניה מבוקרת, מותאמת אישית, ללקוחות העלולים לנטוש.

צ’אטבוט כסייע מכירות

הבינה המלאכותית מאפשרת שימוש בצ’אטבוט, תוך שילוב עם מערכת המלצות בנויה היטב, כיועץ מכירה. הוא ידע להפנות את הלקוח אל איש המכירות (האנושי) המתאים, אם צריך או באמצעות שאילתות ממוקדות היטב, ותשובות מובנות מפורטות, להפנותו אל המוצר אותו הוא צריך.

שימו לב לדבר חשוב, תוך כדי כך שהצ’אטבוט שואל שאלות ממוקדות הוא גם מלקט נתונים נוספים עבוד חידוד יתר, בין אם פרטני ובין אם כללי, לשימושם העתידי של אנשים השיווק.

אופטימיזציה של מחירים

בהתאם לביקוש, לזמן, אופן התשלום, היסטוריית רכישות ועוד.

הבינה המלאכותית מנתחת את כל אלה, ועל פי הניתוח חוזה את סיכויי המכירה ומעצימה את הסתברותה ואת יעילות המכירות.

לבינה המלאכותית ישנם עוד לא מעט יתרונות בתחום השיווק, אך אנחנו מניחים ששישה היתרונות שמנינו לפניכם מהווים צידוק מספיק להתחיל ולהשתמש בבינה המלאכותית לצרכי שיווק.

רשימה של כמה כלי שיווק בעזרת בינה מלאכותית 

Poll The People Poll

כלי לעריכת חקר צרכנים. Poll The People Poll – מפשטת את תהליך יצירת וביצוע סקרים וחקר צרכנים, באמצעות פלטפורמה נוחה המאפשרת איסוף תובנות מקהל יעד ממוקד.

Poll The People Poll מאפשרת למשתמש התאמה אישית של הסקרים אותם הוא מבקש לעשות, לשתפם בערוצים אותם יבחר ולנתח את תוצאותיהם במהירות. 

Remesh.ai

הוא כלי מחקר שוק המשתמש בעיבוד שפה טבעית (NLP) כדי לאפשר שיחות בזמן אמת בין עסקים ללקוחותיהם.

על ידי ניתוח וסינתזה של כמויות גדולות של אינטראקציות מבוססות טקסט בזמן אמת, Remesh.ai מסייעת לאסוף תובנות, לזהות מגמות ולקבל החלטות מבוססות נתונים במהירות וביעילות   Remesh.ai  עם ממשק ידידותי ותכונות הניתנות להתאמה – פתרון אידיאלי לעריכת סקרים, קבוצות מיקוד ואפילו אירועים וירטואליים.

Crayon

אפליקציה חדשנית המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לחולל מהפכה בתהליכי ניתוח הנתונים וקבלת ההחלטות. היא משתמשת בטכנולוגיית עיבוד השפה הטבעית (NLP) של OpenAI כדי לעקוב ולנתח מגמות שוק, משוב לקוחות ופעילות מתחרים בזמן אמת, במהירות ובדייקנות.

כל אלה מאפשרים לעסקים לייעל אסטרטגיות לפתח הזדמנויות חדשות ולהישאר צעד לפני המתחרים.

Gong

כלי אוטומציה של שיווק מכירות שקיים כדי לקצר את מחזורי המכירות תוך שיפור בתקשורת ובפרודוקטיביות צוות המכירות והשיווק. Gong ממנפת את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לניתוח שיחות מכירה, זיהוי נקודות מרכזיות בשיחה והדרכה לשיפור תקשורת, חידוד הצעות המכירה ובסופו של דבר השגת שיפור במכירות.

Gong  חוללה מהפכה באסטרטגיות מכירה באמצעות בינה מלאכותית.

Tidio

פלטפורמת צ’טבוט לשירות לקוחות. מייעלת את האינטראקציה עם הלקוחות באמצעות טכנולוגיית AI.

שילוב צ’אטבוטים מאפשר לעסקים לספק תגובות מידיות ותמיכה מותאמת אישית ללקוחותיהם, ועוזרת לעסקים לחסוך זמן ומשאבים תוך מתן שירות יעיל, מהיר ומותאם אישית.

לסיכום

השימוש בבינה מלאכותית (AI) בשיווק הוכח כיעיל ביותר בהגברת מעורבות הלקוחות, התאמה אישית של תוכן ואופטימיזציה של ביצועי מסע הפרסום, המחירים ועוד. השימוש בבינה מלאכותית בשיווק מסייע לאנשי השיווק לאסוף נתונים ממקורות רבים ולקבל תובנות מעשיות לגבי הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לשיווק המוצר.

רוצים ללמוד איך לקחת את השיווק שלכם צעד אחד ענק קדימה? לכל המידע על קורס AI של מכללת הורייזון לחצו על הקישור או צרו איתנו קשר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!