בחירת שפה:

/
/
חיפשתם קורס ChatGPT? בקורס הבא תלמדו הרבה מעבר

חיפשתם קורס ChatGPT? בקורס הבא תלמדו הרבה מעבר

זכות הראשונים בהחלט שמורה ל-Chat GPT שפרץ אל התודעה ביום בהיר אחד, והפך את עולמנו מטכנולוגי פלוס פלוס לטכנולוגי בקצב מהיר ומסחרר.

מוצאים את עצמכם המומים לנוכח שפע כלי ה-AI שצצים כמו פטריות אחרי הגשם עם בשורתו של צ’אט GPT? ניתן בהחלט להבין לליבכם. ממחולל טקסטים אחד, לפתע התוודענו למחוללים רבים נוספים, חלקם אף היו עוד בטרם כניסתו של הצ’אט המפורסם דוגמת Rytr. ואם לא די בכך אז גם גוגל לא יכלו להישאר מאחור וייסדו את Bard הנודע.

אולם מדוע שנשאר במחוזות הבינה המלאכותית שמחוללת טקסטים? בתוך חודשים ספורים התבשרנו על מחוללי תמונות, אנימציות, אומנות ועד לכלים המסוגלים לנהל קמפיינים בשיווק, לייצר מערכי לימודים במסגרות החינוך, אוטומציות למשימות, ניתוח נתונים וכלים המסייעים למקבלי ההחלטות.

זה רק נשמע מרתיע, ובקורס בינה מלאכותית של מכללת הורייזון לאבס, יצרנו תכנית לימודית שתעניק לכם פרקטיקה על כלים רבים ושונים, תקנה לכם את ההיגיון שמאחורי כל כלי ותסלול את הדרך לשימוש עצמאי המבוסס על הניסיון, ושסיר מכם את החשש להתנסות בעוד מגוון כלים נוספים, וכלים שטרם יצאו לאור בעת כתיבת שורות אלו.

להקיף את טכנולוגית ה-AI על בסיס התנסות מעשית

קורס בינה מלאכותית מאסטר AI של מכללת הורייזון לאבס פונה לכולם ולכולן, ללא שום צורך ברקע קודם.

במידה ויש לכם זיקה בסיסית למחשבים ואנגלית בסיסית, זה מספיק כדי שתוכלו להפיק מן הכלים את הטוב ביותר.

הקורס נבנה על דרך של ‘סרגל מאמצים’ מהיכרות שטחית ועד למעמיקה עם מגוון רחב של כלים שיחדיו הופכים את משתתפים המסלול למובילים ומומחים בבינה מלאכותית.

נלמד על כלים שיוכלו לשרת אותנו לשימושים מקצועיים בעבודה, כלים שיוכלו להעביר את הזמן בנעימים בשעות הפנאי, כלים שיוכלו לסייע לנו בתחביבים קיימים לצד כלים שמי יודע וייתכן מאוד שיכירו לנו תחביבים חדשים.

אילו כלים נכיר במהלך הקורס?

לצד קורס ChatGPT המתרכז ביצירת תכנים, במסגרת התוכנית הרחבה נלמד להכיר מגוון רחב של כלי Generative AI המחוללים טקסטים ולצידם תמונות, איורים, סרטונים, אתרים, אפליקציות ועד לאלמנטים הלקוחים מתחום ניהול המשרד וניהול הדאטה.

קורס מחוללי טקסטים לצד ChatGPT

ניתן לצ’אט GPT את הכבוד הראוי לו, ונכיר בו-זמנית גם מגוון של צ’אטבוטים נוספים המסוגלים לחולל טקסטים בהתאם לבקשתנו.

לצד צ’אט GPT ישנם כלים כגון rytr, Google Bard, Jasper ועוד.

קורס מחוללי תמונות ועריכת תמונות בשילוב מספר כלים

כלים כגון Fotor המסוגלת לערוך תמונות בהתאם לבקשתנו. להסיר עצמים מן התמונה, להוסיף עצמים חדשים, להרחיב את התמונה ולהשלים את החסר בה במידה והיא צולמה לרוחב במקום לאורך ועוד.

לצד עריכתן של תמונות, נלמד גם כיצד לחולל תמונות וציורים עם כלים כגון DALL-E2 שפותח על-ידי אותה החברה שפיתחה את Chat GPT ובמסגרתו ניתן ליצור מגוון של תמונות ומיצגים וויזואליים מרשימים.

ולא נוכל לפסוח אל כלי ה-AI לייצור תמונות הנקרא Midjourney ורשומים עשרות מיליוני משתמשים מרחי העולם.

קורס כלי בינה מלאכותית לניהול (לייעול ושיפור)

נדרשים לערוך מצגת מושקעת? מי אמר שהדבר צריך לגזול מכם זמן רב, ובאמצעות כלי ה-AI הנקרא Tome תוכלו לייצר מצגות במהירות ובזריזות.

נדרשים לניהול משימות ורשומות? הכירו את כלי ה-Notion AI שיאפשר לכם לסדר את היום באופן הרבה יותר אפקטיבי ופרודוקטיבי.

התאמות לפי תחום מקצועי

אהדוגמאות שזה עתה מנינו הן קצה המזלג של קורסי ה-AI אותם אנו מציעים, ובמכללת הורייזון לאבס אנו שמחים ללוות לקוחות המבקשים להתמקצע בעולמות הבינה המלאכותית על-פי תחום עיסוקם.

בינה מלאכותית לניהול פרויקטים, כלי בינה מלאכותית היעילים לניהול קמפיינים בדיגיטל, כלים בבינה מלאכותית המסייעים לניתוח נתונים פיננסיים, כלי בינה מלאכותית לאנשי חינוך והוראה ועד לכלי AI שכל בעל ובעלת עסק מוכרחים להכיר.

בשיחה עם נציגינו לא נבקש רק לספר לכם על הקורס, אלא נרצה שתספרו לנו על עצמכם. מה אתם הייתם רוצים להשיג מן הקורס? האם ישנם יעדים מוגדרים? האם ישנן מטרות ושאיפות עתידיות עליהן הייתם רוצים להסתמך במסגרת הקורס?

בכל שאלה והתייעצות, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!