בחירת שפה:

/
/
הבינה המלאכותית AI עבור סרטונים, גרפיקה ופרסום

הבינה המלאכותית AI עבור סרטונים, גרפיקה ופרסום

הבינה המלאכותית (AI) ממשיכה לחולל שינויים ומהפיכות בדרכים שונות, אחת הדרכים היותר מוחשיות לנו, בחיי היום יום, היא הדרך בה אנחנו צורכים תוכן והדרכים בהן אנחנו יוצרים תכנים. במאמר הקודם סיפרנו על השימוש שיש ב AI בשיווק דיגיטלי לצורך תכנון, ביצוע או אופטימיזציה של מאמצי השיווק. השימוש בבינה במלאכותית משפר את ביצועי השיווק, המכירות, וחוסך בעלויות. המאמר הפעם דן בשימוש בבינה המלאכותית לצורך הפקת סרטונים וגרפיקה. כל אלה יכולים לשמש אותנו לפרסום ולהוות המשך ישיר לשיווק, אך גם יכולים לאפשר לנו להפיק בכוחות עצמינו למשל סיפורי לילה טוב לילדינו, מהלך שיעור לתלמידים או כל שיעלה על דעתכם. 

כיצד AI מחולל מהפכה בפרסום 

תעשיית הפרסום עומדת בפני נקודת מפנה. למען הדיוק, ניתן להגיד שהמפנה כבר כאן וששינויים מרחיקי לכת מצאו דרכם אל הצלמים, הקופירייטרים, הגרפיקאים, המאיירים וגם אל לקוחותיהם – החברות הגדולות והקטנות. כל אלה קבלו שותפה חדשה לעסקים – הבינה המלאכותית. היא מסייעת בפיתוח רעיונות, במיקוד ודיוק של נתונים, בכתיבת תסריטים לסרטוני פרסומת, בהפקת תמונות ועוד. במקום להשקיע שעות ארוכות בתוכנות כמו פוטושופ ואילוסטרטור המצוינות, הצליחו מפרסמים להשתמש בכלי הבינה המלאכותית, על מנת ליצור שפע רב של שינויים ועיבודים שונים על אותו נושא. הפרסום הממוקד עבר מהפכה בזכות יכולתה של ה AI לנתח את התנהגות הקהל לצורך הפקת מודעות מותאמות אישית, היא יודעת לעשות אוטומציה של הליך רכישת שטחי הפרסום ועוד.

הבינה המלאכותית (AI) בהפקת וידאו

למשך תקופה מסוימת יכולה הייתה הבינה המלאכותית ליצור בעיקר טקסטים ודימויים. בשנתיים האחרונות נראה כי ישנה קפיצה ממשית בטכנולוגית הפקת הווידאו באמצעות ה AI. מיצירת קול ועד יצירת סרטון שלם, לכלי הבינה המלאכותית יש יכולת מרשימה לייעל ולשפר את תהליך הפקת הווידאו. 

ככל שהטכנולוגיה תלך ותשתפר, תגדל השפעת הבינה המלאכותית על הפקת הווידאו, אבל חייבים לזכור כי היצירתיות והתובנות הראשוניות חייבות לבוא מהיוצר עצמו. כלומר, אנחנו מדברים על ייעול תהליך יצירת הווידאו, היא יכולה לסייע בעריכה ותיקון צבעים ואפילו מאפשרת ליצור אפקטים חזותיים והנפשות היפר-ריאליסטיים, אך יוצרי התוכן הם שיצטרכו להתמקד בסיפור אותו הם רוצים לספר. גם כאן תוכל הבינה המלאכותית לסייע על ידי ניתוח העדפות הצופים.

הבינה המלאכותית AI בעיצוב גרפי

הבינה המלאכותית יכולה לשנות עיצוב – היא יכולה להציג במהירות שיא שפע וריאציות שונות, אבל היא איננה תחליף לאנשים יצירתיים. הבינה המלאכותית איננה יכולה לצייר, או להחליט עבורכם על לוגו, אתם צריכים לתת לה את ההנחיה הטובה ביותר, על מנת שהיא תפיק עבורכם את התוצר הקרוב ביותר לכוונותיכם הראשוניות. בעולם העיצוב הגרפי, חוללה הבינה המלאכותית מהפכה באמצעות כלים כמו Adobe Sensei ,magic  media של Canva, ועוד. בעזרתם יכולים מעצבים ליצור עיצובים ייחודים ולהתאימם לקהלי יעד. בזכות האוטומציה החוזרת של משימות עיצוב נלמדות, מאפשרת הבינה המלאכותית למעצבים להתמקד ביצירתיות ובחדשנות, ולהפיק בעזרתה עיצובים גרפיים מרשימים ויזואלית.

רשימה של כמה כלי וידאו וגרפיקה בעזרת בינה מלאכותית

  • Fliki – מעולה ליצירת סרטונים מוכנים למדיה חברתית. שילוב של טקסט לקריינות, תוך שליטה על הביטוי ועל הקצב. ישנה אפשרות להוסיף כתוביות, אפקטים, לבנות אווטרים מותאמים אישית, תבניות ווידאו מובנות, תצוגות מקדימות – שניתן לשתף כדי לעשות סיעור מוחות ועוד. יש לה תכנית חינמית ותוכניות בתשלום,
  • runwayml – מספקת חבילה שלמה של כלים יצירתיים ובהם טקסט לווידאו ותמונה לווידאו. כל מה שצריך לעשות כדי להפוך טקסט לווידאו הוא הקלדת תיאור של רצונותיכם והיא כבר תעשה את העבודה. בעלת ממשק אינטואיטיבי ושפע תכונות ואפשרויות כולל אפקטים, שכבות, פילטרים ועוד. 
  • Visla – מאפשרת להקליט, לערוך ולחלוק סרטונים באיכות טובה. ניתן להקליט ממסכי הטלפון, ליצור סרטונים לערוך אותם, להוסיף מוזיקה, קריינות כתוביות, אפילו לכתוב עבורכם את הprompt  ועוד. יש לה תכנית חינמית ותוכנית בתשלום  היא נחשבת לאחת האפשרויות הטובות ביותר לשימוש בין אם זה לשיווק, מכירות, חינוך או בידור ומאפשרת יצירת סרטונים תוך דקות ספורות.
  • Designs.ai – כלי עיצוב גרפי חזק, מכילה אופציות רבות החל מיצירת לוגו ועד יצירת וידאו – פתרון אחד לכל צורך עיצובי. תהליך יצירתי יעיל וקליל המאפשר מעבר בצורה קלה בין סוגי עבודה שונים בפלטפורמה אחת. יש לה תכנית חינמית ותכנית בתשלום
  • Canva –  אחד מכלי העיצוב הגרפי הפופולריים והנגישים ביותר. מאפשרת הכנת חוברות, מצגות, סרטונים ועוד והכל עם ממשק קל וידידותי למשתמש וספריה ענקית של תמונות ותבניות מוכנות מראש. גם לקנבה יש תכנית חינמית, ועוד שתי תכניות אחת פרו ואחת לקבוצות
  • Fontjoy – מסייעת במציאת שילובי הגופנים האידאליים. לאחר ניתוח כמויות עצומות של מאפייני גופנים היא מסייעת למציאת הגופן המתאים ביותר לצורך העבודה הנדרשת. מנתחת אלפי מאפיינים של גופנים כדי למצוא גופנים משלימים, ועוזרת לבחור צמדי גופנים המשתלבים יחדיו בצורה חלקה. 

סיכום

שילוב AI בסרטונים, גרפיקה, ופרסום שינתה את הדרך בה יוצרים ומקדמים תוכן דיגיטלי. כלי הבינה המלאכותית ייעלו את זרימות העבודה, הגדילו את היצירתיות ואת מעורבות הקהל. ככל שהטכנולוגיה תתקדם כך תהיה השפעת הבינה המלאכותית על יצירת וקידום תוכן דיגיטלי גדולה ומשמעותית יותר.

סיימתם את המאמר הזה עם טעם של עוד? כאן במכללת הורייזון לאבס נשמח להציע לכם עוד שפע של מידע במסגרתו של קורס AI מקיף. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונציגינו ישמחו לספר 🙂

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!