בחירת שפה:

/
/
איך AI יכול להוזיל לכם את עלויות הלידים בפרסום ממומן

איך AI יכול להוזיל לכם את עלויות הלידים בפרסום ממומן

כמכללה שנעזרה ונעזרת בשירותי קידום ממומן, וכמכללה שבעצמה עוסקת בתחום, אנחנו שמחים להציע למקדמים קמפיינרים את הכלי שישנה עבורם את חוקי המשחק – AI.

חידשנו לכם בזה? אנחנו מאמינים שלא. כולם מדברים על הבינה המלאכותית, כולם מהללים. אבל כמה פעמים שמעתם בדיוק כיצד ה-AI יוכל לעזור לכם להפוך לסוכנות דיגיטל של אדם אחד? אז אם בא לכם לקבל מאמר ש-ל-ם שמסביר את הנושא, אנחנו מזמינים אתכם להקליק כאן.

אם מתחשק לכם לדעת באופן פרטני איך הבינה המלאכותית תעזור לכם להשיג עבור הלקוחות שלכם לידים בעלויות זולות יותר, ממש כאן החלטנו להקדיש מאמר מקיף שמעניק לנושא את אור הזרקורים.

כי בסופו של יום – איך אנחנו נמדדים בעיני הלקוחות שלנו?

קמפיינרים לקידום ממומן נמדדים על-ידי הלקוחות בשני פרמטרים:

  • עלות הלידים שאנחנו מביאים – כמה לידים אנחנו מצליחים לייצר (כל קמפיינר יודע שהוא הולך לקבל שיחה מלקוח שממתין ללידים ולא רואה שום תוצאה), וכיצד אנחנו עושים זאת במסגרת תקציב מסוים?
  • איכות הלידים שאנחנו מביאים – מהו אחוז הסגירה של הלקוח מאותה כמות לידים? שכן כולנו מכירים גם לקוחות שהפסיקו את הקמפיין כיוון שקיבלו שצף של לידים לא איכותיים ולמעשה נואשו מן הזמן והכסף המבוזבזים.

שני הכוחות הללו עובדים במקביל וכנגד באותו הזמן.

במכללת הורייזון יצרנו בתוכנית הלימוד התייחסות פרטנית המלמדת קמפיינרים לעשות שימוש בבינה מלאכותית לשיפור וייעול שני וורטיקלים אלו. מוכנים? בואו נצלול אל המאמר!

עלות הלידים

הפרקטיקה הידועה בעולם הקידום הממומן, היא ביצוע בדיקות AB TESTING.

הפרקטיקה נועדה להציג 2 מודעות שונות שמציגות את אותו המוצר תוך שבודקים איזו מבין הגרסאות עובדת טוב יותר.

תהליך זה בעיקרון נשמע פשוט, ועם זאת תופתעו לדעת ולקרוא שרוב המשווקים הדיגיטליים, כלל לא נוקטים לעומק בטקטיקה זו. הם מעלים עבור הלקוחות מודעה או שתיים ורצים איתן קבוע.

בהורייזון ניתחנו את סוכנויות הפרסום הגדולות בעולם (ומה גם שהמידע הזה נגיש באינטרנט), ומה שנוכחנו לגלות הוא שהמשווקים והמפרסמים המובילים בתחומי הדיגיטל ושמנהלים תקציבים של עשרות מיליוני דולרים בשנה – ערכו AB TESTING מוקפד ומעמיק עם 20, 30 ואפילו 40 גרסאות לאותה המודעה.

מה הדבר מלמד אותנו? שגם המפרסמים הגדולים לא מגיעים עם ‘תורה מסיני’ או עם ידע מכוח עליון. הם טומנים את הכוח שלהם ב… מספרים. בסטטיסטיקה.

הצרה בסוכנויות פרסום קטנות / פרילנסרים

בטח לבטח כאשר מדובר במשווקים בודדים, אין לנו את הזמן או היכולת לייצר לכל מודעה 20 או 40 גרסאות שונות. זוהי עבודה מטורפת, העלות פר לקוח תגדל משמעותית ופשוט נהפוך ללא-אטרקטיביים כפרילנסרים (כיוון שנצטרך לתמחר את העבודה שטפחה לה).

הפתרון

אנחנו מניחים שהבנתם את הבילד-אפ שיצרנו כאן – בינה מלאכותית.

הבינה המלאכותית יודעת היום לעזור לנו לייצר טקסטים או במקרה המדובר גרסאות שונות של המודעה בעשרות גרסאות שונות. אותו המסר, אותו המוצר, והכל בשניות או בדקות בודדות בלבד. זאת לרבות העיצוב הגרפי של המודעה!

ומה זה יוצר?

מודעות אטרקטיביות יותר, שממירות יותר טוב ומשיגות ציוני איכות מעולים עם עלויות נמוכות לליד.

באילו כלי בינה מלאכותית ניתן להשתמש להוזלת עלויות הליד?

יסלחו לנו קוראינו שלא נחשוף את הכל, אבל בו-זמנית אין סיכוי שנשאיר אתכם בידיים ריקות (בסופו של דבר אנחנו רוצים להתקדם בגוגל ולשם כך אנחנו חייבים-חייבים לתת ערך מוסף!).

כלי לכתיבת תוכן שיווקי – Claude ai

אפשר למשל להשתמש ב-Claude בשביל ליצור טקסטים שיווקיים וקריאייטיביים ברמה מאוד גבוהה. הסיבה שאנחנו ממליצים על קלאוד AI היא לאור יכולת הכתיבה שלו שהוכחה כטובה יותר מ-GPT, וכן העברית שלו היא ברמה כמעט מושלמת (והרבה יותר טובה מ-GPT לטעמנו ולטעמו של כל קורא עברית ברמה בסיסית טובה).

Claude לא מחובר לאינטרנט, בניגוד ל-GPT, אך הוא מכיל מידע עד חודש יוני 2023 (לדעתנו, או אפריל, אל תתפסו אותנו בול במילה). ועם זאת, אפשר ללמד אותו טקסט מסוים והוא ייתן לכם בתמורה טקסט שיווקי שנובע מהמידע שנזין אותו.

כלי ליצירת גרפיקה – Ideogram

כדי לייצר תמונות, אנו משתמשים בכלים שונים, דוגמת Ideogram שנחשב למחולל תמונות מעולה ו.. חינמי! יותר כיף מזה?

נקודת החוזקה שלו היא שהוא יודע לייצר טקסטים בתמונות טוב יותר מכל מודל אחר.

הוא מייצר תמונות ברמה גבוהה מאוד, ונחשב אצלנו במכללת הורייזון למחולל התמונות החינמי המועדף.

לעריכות נוספות, אנחנו מלמדים גם כיצד להשתמש ב-Firefly מבית אדובי – תוכנה שיודעת לייצר פונטים, תמונות ואפילו לערוך גרפיקות מתקדמות בתמונות קיימות.

כאן גם המקום לספר שאחת מן החולשות העיקריות של הבינה המלאכותית בנושא ייצור תמונות, היא שמדובר בתוכן נעול. אלו הם קבצים שלא ניתנים לשינוי. כלי ה-Firefly של אדובי מאפשר לנולערוך עריכות גם בתמונות AI (לא מושלם, אבל עדיף בהחלט מכלום).

ומה זה אומר בפועל?

מבדיקות שערכנו, הצלחנו לייצר 20 מודעות שונות של טקסטים ותמונות בפחות מ-90 דקות של עבודה. המשמעות עבורכם קמפיינרים שמבקשים להוזיל עלויות לליד ולייצר מודעות ממירות ואיכותיות הן מטורפות.

תהליך עבודה שיכול לקחת שעות רבות ואפילו ימים, התקצר באופן דרסטי.

הדבר מאפשר לנו לייצר מערך שמתאים יותר לסוכנויות הדיגיטל המובילות והגדולות בעולם, ולא למה שנהוג לרוב לתאר כ-One Man Show.

מתוך עשרות הגרסאות שיצרנו, ערכנו קמפיינים שאפשרו לנו לגבש תובנות משמעותיות, ולייצר לידים עבור המכללה בעלויות נמוכות.

איכות הלידים

יתרון נוסף ועצום שעלה מתוך שורת בדיקות ה-AB TESTING שערכנו הייתה לבחון לאילו מבין המודעות הקהל מגיב טוב יותר, ואילו מבין המודעות מביאות לנו לידים איכותיים יותר.

לעתים דווקא המודעה שנראית לנו הטובה ביותר, מציגה נתונים ירודים, ואילו מודעה שאנחנו נוהגים לכנות אותה כ’אנגרדוג’, לפתע מפגיזה עם לידים ממוקדי מטרה ושרוצים לקבל פרטים / לרכוש את המוצר.

לעתים בהערת אגב, נגלה שמודעה שבה עלויות הליד אינן זולות, מביאה לידים שנכונים לסגור. והשיקולים העסקיים של הלקוחות שלכם הם בהחלט דבר מה שאי אפשר להקל בו ראש.

ה-AI כבר כאן, בואו להתעדכן יחד איתנו

במכללת הורייזון אנו מתמחים בלימודי AI, ומעבירים קורס AI במגוון רחב של יעדים, החל מקורסים ייעודיים עבור קמפיינרים ודרך קורסים הפונים למנכ”לים, מנהלי פרויקטים, רואי חשבון ואפילו מנהלי מחסנים.

המומחיות שלנו היא להתאים את הכלים הנכונים לאנשי המקצוע, ויחד אתכם נוכל לקחת את יכולות השיווק שלכם צעד אחד ענק קדימה (וליצור פער משמעותי עם המתחרים).

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!