בחירת שפה:

/
/
קורס AI למאיירים דיגיטליים

קורס AI למאיירים דיגיטליים

תחום ה-AI חולל ומחולל גם ברגעים אלו מהפכה של ממש בעולם התעסוקתי. חשש שעולה מצד רבים הוא שמא כלי ה-AI יחליפו את בעלי ובעלות המקצועות השונים, וביניהם כותבי תוכן, מתכנתים, משווקים דיגיטליים ועד למעצבים גרפיים ובהם מאיירים.

עם כלי AI ג’נרטיביים ניתן לשלב פרומפט עם בקשה ברורה לכלי הבינה המלאכותית, ובתוך שניות ספורות הוא ייצור איור מורכב ומרהיב יש מאין.

בהורייזון לאבס אנחנו נוקטים בגישה שבה גם מומחים רבים אחרים דוגלים: כלי ה-AI לא יחליפו אותנו כל עוד נשכיל להשתמש בהם ככלי עזר עבורנו.

דמיינו את עצמכם כך: מאיירים שלא מחליפים את עבודתם ב-AI, אלא משתמשים בכלי עיצוב גרפיים מבוססי בינה מלאכותית כדי לספק קריאייטיבים, לערוך שיפורים ולייצר תוצאות מהירות יותר, ובכל זאת מותאמות אישית על-פי בקשות הלקוח.

כיצד זה בא לידי ביטוי בפועל?

במסגרת הקורס ללימודי בינה מלאכותית של הורייזון, לא מדובר רק במקשה אחת (אם כי יש קורס בסיס עד למתקדם שפונה אל הקהל הרחב), כי אם בקורסים שניתן להתאים אותם באופן אישי לפי תחום העיסוק.

כך למשל, כלים דוגמת Designs.AI כוללים מגוון רחב של יכולות הנדרשות עבור מעצבים גרפיים, בין אם לשיפור נראות איור, ועד לגרפיקות, גופנים ואלמנטים עיצוביים שייעלו ויאיצו את תהליך העיצוב (וגם יספקו השראה נהדרת).

כלי נוסף שאי אפשר לוותר עליו בסט הכלים הוא כמובן זה ששייך למשפחת אדובי: Adobe Sensei שנחשב כיום לכלי הבינה המלאכותית הטוב ביותר למעצבים גרפיים.

בכלי זה, אדובי סנסיי רותמת את הכוח האלגוריתמי של למידת המכונה והבינה המלאכותית, ומתרגמת זאת למשימות אוטומטיות שמייעלות העבודה הרציפה של המעצבים עם כלים נוספים שכלולים בתוך ה-Creative Cloude של אדובי.

בחירת אובייקטים, זיהוי גופנים, שיפור תמונה ועד לשימת הדגש לפרטים הטכניים השונים שגוזלים זמן רב (ובד בבד גם גוזלים את הזמן ליצירתיות). 

והקורס יכלול עוד מגוון כלי AI שונים למאיירים גרפיים. אך הסוד הגדול הוא לדעת כיצד לממשק ולעבוד עם הכלים האלו יחד.

הסינרגיה שבין כלי הבינה המלאכותית

בעוד שכלי AI אחד יכול לשפר משמעותית את היעילות ואת רצף העבודה, הרי שהשילוב של מספר כלי בינה מלאכותית יחדיו, יכולים ליצור מערך עבודה שלם. או כמו שאנחנו אוהבים לתאר זאת: סוכנות עיצוב שמבוססת על אדם אחד בלבד.

זו בדיוק סוד הקסם שטמון בקורס מכוון מטרה ללימודי בינה מלאכותית. כלי AI שונים, לרוב מתמחים במשימות נפרדות. ישנו כלי אחד שמסוגל ליצור תמונות על הצד הטוב ביותר, ישנו כלי אחר שיכול להוסיף הנפשה משכנעת לציורים, וכלי נוסף שיודע כיצד לקחת תמונה שנוצרה ב-AI ולהפוך את הקובץ לכזה שניתן לערוך אותו באמצעות כלים גרפיים שונים.

במסגרת קורס AI למאיירים דיגיטליים, נלמד כיצד הקסם מתרחש בזכות השילוב שבין הכלים הללו ובכך לייצר זרימת עבודה חלקה הרבה יותר.

ויותר מכך, בואו נפתח לכם קצת יותר את המוזה 🙂 דמיינו לעצמכם כלי AI שמשתלבים בעבודתכם וגם מסייעים לכם לעבוד כעצמאיים: כלי AI שיודע לסרוק את המייל ולשלוף בתוך שניות ספורות את כל החשבוניות והקבלות, כלי AI שיודע להגיב למיילים אוטומטית, כלי AI שיודע לעשות לכם סדר בניהול היומן ועוד.

במקום שתתמקדו במשימות סיזיפיות או משימות ניהוליות שגורעות זמן יקר, תייצרו מערך שלם של כלי בינה מלאכותית שעובד בשבילכם, ומאפשר לכם לתת את השירות הטוב ביותר, ולפנות זמן רב ליצירתיות ולעשייה.

שימוש בכלים מרובי AI במקביל יכול לחלק זרימות עבודה בדרכים שלא נראו קודם. למשל, עסק יכול להשתמש בכלי AI למחקר שוק, באחר לאינטרקציות שירות לקוחות ובשלישי לניהול שרשרת האספקה שלו. באמצעות אוטומציה של שונות תהליכים בתפעול, כלים אלו מפחיתים במשותף את הזמן והמאמץ הנדרשים לניהול תהליכים, מה שמאפשר לצוותים להתמקד באסטרטגיה וחדשנות במקום במשימות שגרתיות.

אודות הורייזון לאבס

מכללת הורייזון לאבס מתמחה בלימודי ה-AI ומספקת מגוון רחב של הכשרות עבור בעלי ובעלות מקצוע ממגוון תחומים שונים, ועל-פי התאמה אישית מלאה.

ניתן למצוא אצלנו קורס AI מקיף המלמד כיצד לעבוד עם הכלים המובילים והחשובים בתחום (והקורס מתעדכן בכל עת ועת), וכן ניתן לערוך אצלנו התאמות עם סדנאות AI בתפירה אישית ועל-פי דרישות הלקוחות.

אנו מאמינים כי כלי בינה מלאכותית לא נועדו להחליף אותנו. אך אל לנו להישאר שאננים: ככל שנשכיל להכיר את העולם החדש שנגלה לפנינו, כך גם נדע להתאים את עצמנו אליו ולהימצא תמיד צעד אחד לפני המתחרים והשחקנים הנוספים בשוק.

בכל שאלה והתייעצות בנושא כלי בינה מלאכותית למאיירים דיגיטליים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!