בחירת שפה:

/
/
כלי AI מומלצים להכנת מצגות

כלי AI מומלצים להכנת מצגות

כלי בינה מלאכותית, המותאמים להכנת מצגות, ממנפים למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית לצורך שיפור הגשתן ויעילותן, בתוספת תמיכה וקידום יצירתיות, של מצגות. ביכולתם של כלים מבוססי בינה מלאכותית אלה להפוך חלקים שונים, בתהליך הכנת המצגות, לאוטומטיים.

ואין מדובר בפרטים שוליים, הבינה המלאכותית למצגות יכולה לעשות כמעט כל מה שנדרש – על מנת להציג מצגת מעולה. החל מיצירת תוכן ועיצוב השקופיות וכלה בתרגום בזמן אמת. כלי AI להכנת מצגות יכולים לתת הצעות תוכן מיוחדות, פריסה אוטומטית של השקופיות, לסייע בכל הקשור להדמיית נתונים, הוספת דיבור לטקסט ועוד כהנא וכהנא פתרונות מגבירי יעילות חסכנים בזמן. אם לא די באותם יתרונות מעולים שכבר ציינו, ישנם כלי AI להכנת מצגות שיכולים להעניק, בזמן אמת, משוב על ביצוע המצגת ולנתח תגובות קהל ועל פיהן להמליץ על שינויים ושיפורים. בזכות כל אלה זרימת העבודה מתייעלת באופן ממשי וטיב המצגות, והיצירתיות שבהן הופכת יותר ויותר מושכת ומלוטשת כך שהשפעתן תהיה רבה יותר בזמן קצר יותר.

בימינו הכל זז מהר ותזזיתי, תקשורת יעילה ורהוטה הכרחית וככל שתהיינה המצגות מרתקות, יצירתיות ברורות ומשפיעות יותר כך הן תגענה לקהלים גדולים, על פי התאמת התכנים לקהילות ספציפיות. 

ארבעה כלי AI מומלצים ליצירת מצגות

Gamma.app

בגאמא ישנם כמה וכמה פתרונות לייעול תהליך עיצוב המצגות תוך שיפור משיכתן החזותית. לגאמא ממשק אינטואיטיבי המאפשר ליצור שקופיות בעלות מראה מקצועי במהירות, ומבלי לדרוש מיומנויות עיצוב כל שהן.

כלומר, גאמא נגישה וברורה לכל מי שרק צריך או רוצה להתנסות בהכנת מצגות מקצועיות. היא מכילה מגוון תבניות ופריסות הניתנות להתאמה אישית, ומאפשרת שמירת מיתוג עקבי, בכל המצגות. יש בגאמא תכונות שיתופיות המאפשרות עריכה ומשוב בזמן אמת – עבור פרויקטים צוותים, וניתן לשלב במצגות יסודות מולטימדיה שונים כמו תמונות וסרטונים. יש לגמא כמה תכניות תמחור ובהן גם תכנית חינמית.

Microsoft PowerPoint -Microsoft Designer

למרות שאנחנו מכירים את ה Microsoft PowerPoint  שנים רבות, אין היא אותה תוכנה אותה אתם זוכרים. היא לא רק נשארה להעניק לנו את שירותיה, היא הגבירה את יכולותיה עם תכונות מבוססות בינה מלאכותית. כדי לשפר את תהליך יצירת המצגות השתלב Microsoft Designer בצורה חלקה עם PowerPoint.

בזכות היותו מבוסס AI הוא מסוגל להציע שפע הצעות עיצוב ופריסות חכמות, על סמך התוכן שאנחנו מזינים לתוכה ובכך מתייעל משמעותית תהליך העבודה. Microsoft Designer בעל ממשק ידידותי המאפשר למשתמשים לשלב גרפיקה ותמונות באיכות גבוהה, עובדה זו מבטיחה מצגת מוכשת חזותית מבלי להידרש לכישוריו של מעצב מקצועי. תוך שמירה על המיתוג הקבוע שבו בחר המשתמש.

Microsoft Designer משפר את היעילות והאפקטיביות של יצירת מצגות PowerPoint מרתקות.

Simplified

כמו המומלצים האחרים גם Simplified  הוא כלי עוצמתי ויעיל ביותר להכנת מצגות, וכמו לקודמיו גם לו ממשק נוח המאפשר יצירת שקופיות מרהיבות ויפות ללא צורך במיומנויות עיצוב מיוחדות או רחבות. 

Simplified  – מספקת מגוון תבניות ואלמנטים עיצוביים הניתנים להתאמה אישית. ומאפשרת למספר משתמשים לעבוד על מצגת בו-זמנית. יש לה מספר תכניות תמחור וביניהם תכנית חינמית

Slidesgo

למרות היותה של Slidesgo פחות אינטואיטיבית מאשר התכניות האחרות עליהן המלצנו עד עתה, היא מספקת תכונות מעולות ונוחות לישום עבור אנשי מקצוע הזקוקים למצגן כאן ועכשיו.

יש בה אלפי תבניות חינמיות, עם אפשרויות התאמה אישית, היא מתעדכנת חדשות לבקרים. יש לה תכנית חינמית לצד תכניות בתשלום.

סיכום

כמובן שההיצע בשוק לכלי AI ליצירת מצגות בצורה יעילה הוא רבגוני ועשיר הרבה יותר מהמוצג כאן. מאחר ואין לנו אפשרות לסקור עבורכם את כולן החלטנו לבחור מתוכן ארבע בלבד ובהן התוכנה המסורתית והמוכרת לכל Microsoft PowerPoint ואחרות חדשות יותר.

בכולן יש מגוון רב המאפשר יצירת מצגות מותאמות אישית שתרתקנה את קהל הצופים ותאפשר להעביר את המסר על פי פילוח קהלים בצורה רהוטה ויעילה.

אהבתם? 🙂 זה רק פיפס קטן מהידע שתוכלו לקבל במסגרתו של קורס בינה מלאכותית מקיף במכללת הורייזון לאבס

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!