בחירת שפה:

/
/
כלי AI לניהול המשרד

כלי AI לניהול המשרד

בינה מלאכותית מגדירה מחדש את תחום המשימות הניהוליות, ומביאה לתהליך יעיל, מדויק ופרודוקטיבי יותר. על ידי אימוץ AI, סוללים לעצמם משרדים, עסקים, ארגונים וחברות את דרכם לעתיד חדשני, מהיר, מדויק ויעיל, שכמובן מביא לפרודוקטיביות גדולה יותר ולעתיד כלכלי בטוח יותר.

אין מדובר באוטומציה המוכרת לנו מימים עברו, שכבודה במקומה מונח, אלא באוטומציה וייעול משימות באופן שמעצב מחדש את כל סביבת העבודה המודרנית.

במאמר שלפניכם אנו במכללת הורייזון לאבס נבקש להסביר את כוחה של מהפכת ה AI (וכן, זאת לגמרי מהפכה) והשלכותיה על ניהול מקומות העבודה העתידיים.

עוזרי תזמון חכמים

כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שיכולים לקבוע באופן אוטומטי פגישות ולנהל יומנים.

אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן וגוזלות זמן, AI מפנה משאבי אנוש כדי להתמקד במאמצים אסטרטגיים ויצירתיים יותר. הכלים, מבוססי הבינה המלאכותית “לוקחים את הפיקוד” על תיאום ותזמון פגישות, משלוח תזכורות בזמן אמת ועוד, מה שמוביל להפחתה משמעותית בטווח השגיאות שעלולות לצוץ ומפנות את כוח האדם למשימות יעילות יותר בפעילות המשרדית השוטפת.

דוגמאות לעזרי תכנון ותזמון מבוססי בינה מלאכותית 

  • hibob – hibob  מייעל תהליכים שלמים במערכת משאבי האנוש. באמצעות זרימת עבודה אוטומטית ניתן ליצור רשימות של משימות המכסות אירועים חשובים, הקצאת משימות, אישורים, מיילים מותאמים אישית, התראות ותזכורות. מאפשר לעובדים לעדכן את פרטיהם ישירות באמצעות תכונת “שירות עצמי” תוך מתן הרשאות לעדכוני פרטים חשובים לגורמים המתאימים בחברה.
  • deel – מטפל בכל נושא משאבי האנוש החל בגיוס עובדים, בנייה והתאמה אישית של אינטגרציות לביצוע אוטומציה. תצוגה הוליסטית של עלויות מעסיק, מספר עובדים ותחזוקה ועוד
  • Reclaim.ai – מאפשר הגדרת שעות עבודה, תיעדוף מטלות, תצוגת לוח שנה עם עדיפויות, משימות פתוחות מאפשר תזמון מחדש של פגישות חוזרות או מבוטלות ועוד. ניתן להגדיר תזמונים קבועים ידנית, והוא משתלב ומסתנכרן היטב עם אפליקציות שונות לניהול משימות.

ניהול וניתוח נתונים 

אלגוריתמי בינה מלאכותית, מצטיינים בעיבוד נתונים נרחבים במהירות ובדיוק יוצאי דופן, משימה שבאופן מסורתי דורשת מאמץ וזמן אנושיים ניכרים.

יכולתה האנליטית של ה – AI מאפשרת לעסקים לחלץ תובנות משמעותיות מהנתונים שלהם, תוך הדגשת יעילות תפעולית, התנהגויות לקוחות ומגמות שוק, כולל חיזוי העתיד, המאפשר קבלת החלטות יזומות ומושכלות שמצעידות אותם קדימה.

דוגמאות לעזרי ניתוח נתונים מבוססי בינה מלאכותית 

  • Polymer – כלי אינטואיטיבי מבוסס בינה עסקית המאפשר ליצור הדמיות נתונים, ליצור לוחות מחוונים מקיפים ולהטמיע נתונים במצגות מבלי לכתוב שורת קוד אחת. מנתח הנתונים מציע תובנות ובונה לוחות לאחר איסוף התובנות הרלוונטיות. הוא מציע סיכומים אוטומטיים. מנתח אוטומטית את מערכי הנתונים ואת הקשרים הבסיסיים בין המספרים – מספק סיכומים מהירים, הסברים ופעולות מומלצות.  
  • MonkeyLearn – כלי ניתוח טקסט מבוססי AI המאפשרים המחשה וניתוח נתונים באופן מיידי. ניתן להגדיר מסוגי טקסט ומחלצי טקסט לשם מיון נתונים אוטומטי על פי נושא או כוונה ולחלץ תכונות מוצר או נתוני משתמש. מונקי-לרן מגיע עם אינטגרציות מרובות לעבודה עם כלים שכבר נמצאים בשימוש, וממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי.

כלים משמעותיים נוספים מתייחסים ל:-

שירות לקוחות משופר. ויודעים מה? אנחנו אולי מתייחסים לזה בשורה קצרה, אך מדובר פה במהפכה של ממש! באמצעות צ’אטבוטים, המציעים תשובות מידיות ופניות שגרתיות וזמינים 24/7. מעבר לשירות מהיר ללקוח הם משחררים חלק מההון האנושי לתעסוקה בתחום המשרד.

למעשה, כאשר המענה מתופעל על-ידי AI, יהיה זה קשה עד לעתים בלתי אפשרי לדעת שמתכתבים עם כלי AI ולא בן אדם (עם זאת, אנו מניחים שעסקים יהיו מחויבים להיות כנים ולהסביר שמדובר בהתכתבות עם כלי AI).

ייעול הטיפול והעיבוד במסמכים – יכולתה של ה AI להפוך את המיון, התיוק והעיבוד לאוטומטי של מסמכים, בינה מלאכותית הופכת משימות שבאופן מסורתי היו ידניות וגוזלות זמן לתפעול יעיל ויעיל. 

סיכום היתרונות של AI במשימות ניהוליות

לשילוב בינה מלאכותית (AI) במשימות ניהוליות יתרונות רבים ובהם: ייעול משימות אדמיניסטרטיביות שגרתיות, ושחרור המנהלים להתמקד בקבלת החלטות אסטרטגיות ובמנהיגות. שיפור יכולות ניתוח הנתונים, ואספקת תובנות מעמיקות לשם קבלת החלטות מושכלות ואפקטיביות יותר. שיפור התזמון והקצאת המשאבים, ייעול זרימת העבודה והעצמת את הפרודוקטיביות. הפחתת טעויות אנוש במשימות שחוזרות על עצמן, לשם עקביות ודיוק.

בקיצור, מדהים. בעבודות המשרדיות, הבינה המלאכותית יכולה להשתלב באינספור דרכים וגוונים. ובמכללת הורייזון לאבס, אנו מציעים קורס AI מקיף שמכשיר על כלי בינה מלאכותית רבים ומשתנים, וכן מבצעים התאמות אישיות בהתאם לקהל היעד. ניתן לערוך אצלנו הטמעות לארגונים, והתאמה מלאה לצורכי העסק.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!