בחירת שפה:

/
/
כלי AI למעצבי פנים והום סטיילינג

כלי AI למעצבי פנים והום סטיילינג

בשנים האחרונות, מבצעת הבינה המלאכותית (AI) שינויים משמעותיים בתחומים יצירתיים רבים ושונים. עיצוב הפנים ותחום הלבשת הבית (הום סטיילינג) אינם חריגים בנוף.

הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות מותאמיי תחומים, לאוטומציה של משימות שגרתיות, שיפור היצירתיות ומתן המלצות מותאמות אישית, הביאה לפיתוחם של כלי בינה מלאכותית המשנים את דרך עבודתם הסיזיפית והמסורתית של מעצבי הפנים ומלבישי החדרים. כלי בינה מלאכותית, המציעים פתרונות חדשניים לתכנון חלל, בחירת צבעים ואפילו תצוגה וירטואלית המקלה על הלקוחות ועל המעצבים גם יחד.

כאן צוות הורייזון לאבס ריכז וערך עבורכם מגוון כלי AI שחשוב שתכירו. תלמדו אילו יתרונות ישנם בשימוש בכלי בינה מלאכותית, ותכירו כמה מכלי הבינה המלאכותית המובילים עבור מעצבי פנים, לצד המלצות לשילובם היעיל בזרימת עבודתם.

היתרונות של AI בעיצוב פנים

  • יצירתיות – באמצעות אלגוריתמים של למידת מכונה, מנתחת בינה מלאכותית מגמות עיצוב ומייצרת מושגים מותאמים אישית להעדפת הלקוח. בדרך זו מספקת בינה מלאכותית השראה המרחיבה את גבולות היצירתיות.
  • יעילות – גם במקרים של עיצוב הפנים והלבשת הבית קיימת אפשרות אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן. למשל, התאמת צבעים, איתור יצרני חומרים ועוד. אוטומציה מאפשרת למעצבים להתמקד ביצירתיות ולא פחות חשוב (אולי אף יותר) באינטראקציות עם הלקוחות.
  • קביעות והחלטות מונעות נתונים – ניתוח העדפת לקוחות, מגמות השוק, טרנדים וכדומה מאפשרים למעצב לבחור בחירות מושכלות מותאמות טרנדים ולקוח.
  • חווית לקוח – כלי בינה מלאכותית יכולים לנתח את קלט ההעדפות האישיות של הלקוח ושל המעצב ולהציע, בהתאם להם, עיצובים מותאמים אישית אותם יכולים הלקוחות לראות כמעט מידית.

כמה כלי AI מומלצים למעצבי פנים והלבשת בתים (הום סטיילינג)

DesignAI 

Desgin AI היא אפליקציית אינטרנט הפועלת מכל מכשיר ללא צורך בהתקנה. הפעלה פשוטה מהדפדפנים המוכרים.

הפלטפורמה ידידותית למשתמש, איננה דורשת כל ידע או מומחיות מיוחדת. מבוססת בינה מלאכותית ליצירת תפיסות עיצוב מותאמות אישית המבוססות על הכתבותיו של המשתמש. ניתן להעלות סקיצות ידניות או דיגיטליות לפלטפורמה, היא מנתחת אותן ויוצרת הדמיות מציאותיות. ניתן להזין מידות חדרים, סגנונות ותכונות רצויות, והתוכנה מייצרת פריסות ועיצובים שונים, כולל פנים, חוץ, גינות, פטיו ועוד.

הפלטפורמה מייצרת רעיונות כלליים חדשים כל כמה שניות, ומציעה מגוון רחב של סגנונות, מצבים, סוגי חדרים ועוד כדי להשיג את התוצאה הרצויה. הפלטפורמה מכילה טכנולוגיה חדשנית- AI Furniture Finder . באמצעות בינה מלאכותית היא מזהה ריהוט, חפצים וכלי בית מכל תמונה המועלית אליה ומספקת קישורים מידיים לרכישתם.

Planner 5D

Planner 5D משלבת בינה מלאכותית עם מציאות רבודה (AR) – טכנולוגיה המציפה מידע דיגיטלי או אובייקטים וירטואליים על העולם האמתי (בדרך כלל נצפית דרך מצלמת סמארטפון או משקפיים מיוחדים).

טכנולוגיה זו משפרת את תפיסת המציאות של המשתמש על ידי הוספת אלמנטים שנוצרו על ידי מחשב כמו תמונות, צלילים או טקסט לסביבה הפיזית שלהם בזמן אמת. התוכנה מסוגלת להציע באופן אוטומטי מיקומי רהיטים ושילובי סגנונות בהתבסס על מידות החדר והעדפות המשתמש.

מעולה לסיורים ווירטואליים משכנעים עבור הלקוחות.

Morpholio Board 

Morpholio Board מותאמת ל iPad, iPhone, Mac ו-.Apple Pencil, Board משלבת יצירת לוח מצבי רוח עם יכולות מציאות רבודה (.(AR אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית שזכתה בפרס “האפליקציות הטובות ביותר” לעיצוב פנים, עיצוב הבית וארכיטקטורת פנים.

משלבת ספריית השראה, עיצוב וריהוט עם עיצוב פנים עוצמתי, לוח מצב רוח וכלי קולאז’ לעיצוב כל מקום או כל פינה בבית או במשרד: מטבח, משרד ביתי, חדר אמבטיה, חדר ילדים, סלון, ערכת צבעים, ריהוט, קונספט, אופנות וטרנדים. מתחברת ישירות לסיכות, הלוחות והמועדפים ב-Pinterest. כל התמונות ב”פורטל פינטרסט” משלכם.

archi.ai

archi.ai לוקחת בחשבון את ההעדפות האישיות של הלקוח או המעצב ויוצר את החדרים השונים בהתאמה אישית.

ניתן לגרור תמונות או סקיצות של החלל החיצוני או הפנימי הנדרש, או למלא טופס ולהזין פרטים כמו סגנון, צבעים ועוד.

הפלטפורמה תפיק תמונות מותאמות לחלל הנבחר. כל אלה חוסכים בזמן, מפשטים את הליך העיצוב, מאפשר לראות את החלל המעוצב באופן הטבעי ביותר.

Adobe Color AI

Adobe Color AI היא כלי צבע מבוסס AI – מנתח תמונות לשם חילוץ ערכות נושאי צבע ולהציע פלטות משלימות. משאב מעולה, יעיל וחסכוני בזמן עבור כל מעצב או מלביש בתים המעוניין ביצירת ערכות צבעים ייחודיות ומלוכדות בהשראת אלמנטים קיימים או יצירות אמנות נבחרות. מאפשר ליצור במהירות פלטת צבעים הרמונית המבוססת על העדפות הלקוח

אלה כאמור רק חלק מזערי ממש מרשימה כמעט אינסופית שעוד גדלה והולכת של כלי AI למעצבי פנים והום סטיילינג.

המלצות לשילוב כלי AI בעבודת עיצוב הפנים והום סטיילינג

התחילו בשילוב כלי AI אחד המתאים ביותר לתחום שלכם ולתהליך העיצוב המאפיין אתכם. כזה שגם אתם וגם אנשי הצוות שעובדים אתכם, יחושו אתו בנוח. בהדרגה יהיה מקום לשילובם של כלי AI נוספים.

כדאי לעקוב כל הזמן אחר התפתחות הכלים הנוספים ושווה ללמוד אותם, ככל שתגדל המיומנות שלכם בשימוש בכלי ה AI וישתפרו הזנות שאתם מזינים לתוכם, כך תגדל ההקלה על העבודה שלכם בהמשך.

סיכום

ככל שה-AI ממשיך להתפתח, היישומים שלה בעיצוב פנים והום סטיילינג רק יהפכו מתוחכמים יותר ובעלי ערך רב. אימוץ הטכנולוגיות הללו, מאפשר שיפור תהליכים יצירתיים, תגובתיות מהירה ומענים משכנעים עבור לקוחות ויצירת פתרונות חדשניים ויצירתיים שמסייעים גם ביצירת טביעת האצבע הייחודית של כל מעצב.

הכרה והשקעה בכלי AI לא תחליף לעולם את המגע האנושי והמומחיות של המעצבים, אך כן תוכל להכין אותם לכיוון הקדמה, השינויים הטרנדים וחוויות הלקוח, במהירות, היצירתיות והיעילות הגדולים ביותר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!