בחירת שפה:

/
/
כלי AI למנהלי רשתות חברתיות

כלי AI למנהלי רשתות חברתיות

מנהלי רשתות חברתיות עוסקים בשפע רב ומגוון של תפקידים ובהם: יישום ופיקוח על נוכחות לקוחותיהם בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית, יצירת תכנים, פיתוח אסטרטגיות שיווק, תקשורת עם עוקבים ועוד כהנא וכהנא.

כבר מקריאת כמות המטלות המוטלות על כתפיהם, ניתן להבין שמדובר בלא פחות ממולטי-טסקנים מן השורה הראשונה. לכן, היה זה תהליך טבעי לגמרי ובו מנהלי רשתות חברתיות החלו לפנות יותר ויותר לעזרת הבינה המלאכותית לשם שיפור וייעול עבודתם.

במכללת הורייזון לאבס יצרנו עבורכם מדריך קצרצר שיאפשר לכם למקד את השימוש בכלי AI עם מספר כלים מומלצים שיהפכו אתכם לסוכנות דיגיטל של איש אחד.

יצירת תוכן 

במדיה החברתית, מחוללים כלי ה- AI מהפכה של ממש בכמה אופנים ובהם: יצירת התוכן, שיפור היעילות, ההתאמה האישית (לשון מקצועית או ידידותית), תוך מעורבות ממשית בניהול המדיה החברתית. כלים מבוססי בינה מלאכותית כמו Jasper.aiCopy.ai  ו  AI writer יודעים ליצור פוסטים במדיה חברתית, פסקאות קצרות, מאמרים וסיסמאות.

כלים אלה מנתחים נושאים מגמתיים ומסוגלים ליצור, עבור מנהלי המדיה החברתית, תוכן רלוונטי מהיר ויעיל. כלי ה AI פותרים בעיות של מחסומי כתיבה בקלות ובמהירות. רק תבקשו.

כלי תזמון ואופטימיזציה של תזמון ופרסום

תזמון תוכן מבוסס AI מייעל את אסטרטגיות הפרסום במדיות החברתיות השונות. הבינה מלאכותית מסוגלת לנתח דברים כמו: התנהגות משתמשים, דפוסי מעורבות ואלגוריתמי פלטפורמה לשם קביעת התזמונים היעילים ביותר להפצת התוכן תוך מקסום ההשפעה בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית. על פניו, נראה שמדובר במשהו פשוט אבל בואו נראה מה מציעים כליי תזמון התוכן:

  • ניתוח וחיזוי – הבינה המלאכותית מנתחת נתוני עבר לצורך חיזוי זמני פרסום אופטימליים עבור סוגי תוכן ופלחי קהל שונים.
  • התאמה בזמן אמת – הבינה המלאכותית מתאימה את התזמון על סמך מגמות נוכחיות אך גם תוך התייחסות לאירועים בלתי צפויים
  • אופטימיזציה מותאמת רב גונית – כלי ה-AI יכולים, לשם מקסום המעורבות הכללית ותוך מניעת כפילויות שעלולות להזיק – לתאם פרסום על פני מספר רשתות חברתיות שונות.
  • תזמון על פי פילוח קהלים – ה AI יכולה לתזמן תוכן לפלחי קהל שונים על סמך התנהגויות והעדפות.
  • חיזוי ביצועים – עוד לפני הפרסום בפועל, יכולה הבינה המלאכותית לחזות את ביצועיו של תוכן ספציפי. אפשרות זו מעניקה למנהלים את הכוח להתאים בצורה מדויקת יותר את האסטרטגיה.
  • בדיקת רציפות זמני פרסום – מחדדת את אסטרטגיית התזמון מפעם לפעם
  • התאמת סוג התוכן לזמן הנבחר – בינה מלאכותיות יכולה להציע לא רק מתי לפרסם, אלא מה יהיה התוכן הנכון והמתאים ביותר שעשוי להביא את הביצועים הטובים ביותר בזמנים ספציפיים.

דוגמאות לכלי תזמון

  • ContentCal –  כלי תזמון מבוסס בינה מלאכותית לשם ניתוח קהלים והצעת זמני פרסום אופטימליים.
  • Later – יצירת תוכן, הוספת כתוביות, בחירת האשתאג מותאם להשגת עוקבים נוספים.  ניתוח תכנים בעלי הביצועים הטובים ביותר והמלצות על זמני פרסום אופטימליים עבור פוסטים עתידיים. 

כלים כמו Sprout Social ו-Hootsuite הם יישומי ניהול מדיה חברתית מבוססות AI “הכל-באחד”  – על מנת לקבוע את זמני הפרסום הטובים ביותר – כדי לעודד מעורבות מקסימלית, תוך התאמת התזמונים וההמלצות לסוגי הקהלים והפלטפורמות החברתיות השונות.

כלי ניהול מעורבות וקהילה ניתוח ודיווח

כלים מבוססי בינה מלאכותית לצורך ייעול ושיפור האינטראקציות עם חברי הקהילה (או הלקוחות), תוך ניתוח אזורים ותחומים שונים במדיה החברתית ודיווח מותאם. כלי ניהול מעורבות וקהילה יודעים:

להפוך תגובות לשאילתות נפוצות לתגובות אוטומטיות, לנתח רגשות שונים מתוך הערות המשתמשים ועל סמך הניתוח להנפיק למנהל הרשת המלצות תוכן מותאמות. כלי הניהול מעורבות וקהילה עוסקים בניטור המדיה החברתית וניתוח הנתונים לשם שמירה על קשר פעיל עם הקהל ביעילות.

מזהים את התוכן המשותף הרחב ביותר במדיה החברתית, זיהוי נקודות טעונות שיפור ועוד. ביניהם ניתן למצוא  כלים כמו: Brand24 שמסוגל לנטר אזכורים שונים במדיה החברתית השונה וכתוצאה מהניטור ניתן להגיב במהירות הן לתגובות חיוביות ולהעצים אותן והן לתגובות שליליות ולמתן אותן. ManyChat  צ’אטבוט שהופך את האינטראקציות עם קהל העוקבים או הלקוחות למהיר וזמין, מתזמן תזכורות, מפעיל סקרים ועוד.

BuzzSumo –  מזהה את התוכן המשותף הרחב ביותר במדיה החברתית, ומספק תובנות הקשורות למגמות והעדפת קהל העוקבים. Hootsuite Insights – מנתחת את ביצועי המדיה החברתית ומזהה תחומים מרכזיים לשיפור. וכמובן שלא נשכח להזכיר את Google Analytics.

סיכום

הבינה המלאכותית מסוגלת להפוך מטלות רבות, חלקן אפילו מעיקות, לאוטומטיות.

היא מתפתחת כל הזמן וכמעט בכל יום מצטרפים כלים חדשים שמטרתם לסייע למנהלי המדיה החברתית לייעל את עבודתם, לחסוך זמן ולהביא לשיפור מתמיד בנוכחות לקוחותיהם בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית.

וזאת רק נגיעה קטנה ממה שתלמדו אצלנו בקורס בינה מלאכותית של מכללת הורייזון לאבס.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!