בחירת שפה:

/
/
כלי AI למאמני כושר ולמתאמנים

כלי AI למאמני כושר ולמתאמנים

כמו בכל תחומי החיים, מצאה בינה מלאכותית את דרכה גם אל תוך הספורט, הכושר והבריאות. היא לא באה על מנת לקחת את מקומם של המאמנים ומדריכי הכושר המקצועיים, אך היא כן יודעת לספק למאמנים ולמתאמנים תמיכה, התאמת שגרת האימון האישיות, עידוד הגישה הנכונה והתמדה. במילים אחרות, בינה מלאכותית, שיושבת לה בבטחה אצלכם בתיק או בכיס הופכת להיות המדרבן האישי לשעת הכושר היומית.

יחד עם זאת, ועוד בטרם נעבור להמשך המאמר, חשוב לנו להזכיר כי בינה מלאכותית איננה יודעת איך לתקן תנועה לא נכונה, או למנוע פציעה. היא יכולה לזהות דפוסי תנועה או לחצים שעלולים לגרום לאחת כזו ע לידי ניתוח ההסתברות, אך בניגוד למאמן הכושר האישי אינה יכולה להושיט ידה ולתקן את התנועה.

הבנת AI בכושר

בינה מלאכותית – דימוי אינטליגנציה אנושית ממוחשבת. מכונה שתוכנתה “לחשוב” ולפעול משל הייתה אדם. בכל הקשור לכושר ביכולתה לנתח מערכי נתונים עצומים, הכוללים ניסיון מעשי מבוסס תכניות כושר מקצועיות שונות, מותאמות אישית, מתוך מישורי ותחומי פעילויות גופניות שונות, לזהות בהם דפוסים וליצור תכניות חדשות בהתאם לנתונים אותם יזין המפעיל וכך ליצור תכנית אימונים מותאמת אישית.

מה יכולה לתת בינה מלאכותית למאמני הכושר

1. הערכת לקוח ותכנות מותאם אישית

כלי בינה מלאכותית משתמשים באלגוריתמים של למידת לשם הערכת היכולות הפיזיות, לצד ההעדפות והיעדים של הלקוחות.

ישנם יישומים המנתחים נתונים ממכשירים לבישים (כמו דופק וצעדים שננקטו) לצד שאלונים וישנם המתבססים על שאלונים בלבד. כך או כך יכולים מאמני הכושר להשתמש בעלים אלה לשם ייעול תכניות האימון וקיצור משך ההערכה הראשוני של המתאמן.

2. מעקב אחר התקדמות וניתוח

בינה מלאכותית מספקת משוב וניתוח מדדי ביצועים בזמן אמת. וכך יכול המאמן לקבל מושגים ברורים ומדויקים יותר של החוזקות והחולשות של המתאמן ולאתר את התחומים הפוטנציאליים לשיפור. 

3. תקשורת, אימון וירטואלי ואימונים מרחוק

צ’אטבוטים של AI יכולים לענות על שאילתות נפוצות, לספק תזכורות לאימון ואפילו להציע ייעוץ תזונתי על סמך יעדים מותאמים אישית.

בינה מלאכותית משתמשת בראייה ממוחשבת ולמידת מכונה לניתוח צורת האימון של הלקוח בזמן אמת. 

כלי AI עבור מתאמנים

מציעים תכניות מותאמות, מעודדות מוטיבציה, ומעקב אחר ההתקדמות, ישנן אפליקציות עם הדרכות תזונתיות על סמך הרגלי התזונה והעדפות המשתמשים, תוך כדי כך שנלקחים בחשבון צריכת הרכיבים התזונתיים החיוניים, צריכת הקלוריות וטעמו האישי של המשתמש לשם שמירה על דפוסי אכילה בריאים ומותאמים לאדם פעיל..

כמה כלי בינה מלאכותית למאמנים ומתאמנים

Trainerize ai – תכניות אימון מותאמות אישית, כושר, תזונה ואימון, בתוספת הודעות בתוך האפליקציה, מעקב אחר התקדמות ועוד – מתאימה למאמנים המעוניינים להתאים אישית את התכנית ללקוחות שלהם ולהמשיך לעודד אותם גם מעבר לשעות האימון המשותפות תוך אפשרות לעקוב אחר התקדמותם בזמן אמת. המאמן יכול להתאים את האפליקציה למותג שלו, לשלב קבוצות מתאמנים באותה אמה לקהילה פעילה ותוססת, להעלות סרטונים מותאמים ושיעורי כושר על פי דרישה ואפילו לבנות בתוך האפליקציה תכניות תשלומים מתאימות

Fitbod – פלטרפורמה מבוססת בינה מלאכותית, הבונה ומייעלת את האימונים האישיים בהתאם לקצב ההתקדמות האישית. מכילה תרגילי חזה, בטן משקולות מתוך מאגר תרגילים מובנה. שפע של מאמרים בנושאי ירידה במשקל, בניית שריר, הדרכות ועוד. מעולה עבור מאמנים המעוניינים להציע תכניות אימוני כוח מותאמות אישית

Aaptiv Coach – אימוני כושר ובריאות בהתאמה אישית, שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית תוך התבססות על משוב משתמשים. מעניקה תכניות יומיות ושבועיות מותאמות ללוחות הזמנים האישיים, מאפשרים בחירה בין קבוצות אימונים שונות, מקנה הרגלי תזונה בריאים.

whoop – ו – ouraring שתי פלטפורמות מבוססות AI העושות ניתוח מעמיק של מדדים שונים ויכולתו של הגוף להתאושש, זיהוי דפוסים וקשרים בין הנתונים, באמצעות מודל למידת מכונה, וייצור תכנית אישית.

myfitnesspal – כלי AI מקיף המספק המלצות תזונה מותאמות אישית המבוססות על יעדים אישיים, העדפות תזונתיות ומצבים בריאותיים. הוא מציע מסד נתונים עצום של פריטי מזון ומאפשר מעקב אחר צריכת הקלוריות היומית.

אפליקציות כושר בינה מלאכותית כמו Freeletics או FitnessAI מציעות תכניות אימון מותאמות אישית המבוססות על קלט המשתמש ויעדי כושר. יישומים אלו מספקים רמת התאמה אישית הנותנת מענה לצרכים המשתנים ולהתקדמותם האישית של המתאמנים. 

nutritionai – מייצר תכניות תזונה על סמך שאלונים, על פי מגדר, בחירת סוגי מזון (מטבח עולם) ועוד

nutripal – עוזר תזונה מבוסס בינה מלאכותית. תכניות ארוחות מותאמות אישית לתזונה מאוזנת 

סיכום

באמצעות תכניות מותאמות אישית, משוב בזמן אמת וניתוח נתונים משפרים כלי בינה מלאכותית עבור מאמני כושר ומתאמנים את יעילות האימון. כלי הבינה המלאכותית משתמשים בלמידת מכונה לצורך מעקב אחר התקדמות, הקניית הרגלים של שגרת אימונים, אפשרויות תרגולים ואימון וירטואלי, המסייע למשתמשים להשיג יעדי כושר בדיוק ויכולת הסתגלות רבה.

ויודעים מה? זה רק קמצוץ מהידע שצברנו כאן במכללת הורייזון לאבס. לכן, אם אתם מעוניינים ללמוד את כלי ה-AI המובילים בתחומכם, אנו שמחים להציע קורס בינה מלאכותית כללי או אפשרויות לסדנאות AI בהתאמה אישית מלאה.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!