בחירת שפה:

/
/
כלי בינה מלאכותית למעצבי פנים

כלי בינה מלאכותית למעצבי פנים

עיצוב הפנים הוא שיפור פנים החלל לשם יצירת סביבה אסתטית ופונקציונלית.  עיצוב הפנים מתמקד באווירה, צבע, חומרים ומרקמים, תאורה, חפצים וריהוט – המשמש את האנשים החיים במקום באופן יומיומי. מעצבי הפנים משתמשים בידע העומד לרשותם, על מנת לתכנן ולעצב את החללים בצורה המותאמת לאישיותו ולצרכיו של הלקוח (בין אם מדובר במרחב אישי או ציבורי), בהתחשב בתקנות בטיחות ועוד. 

בזכות טכנולוגית הבינה המלאכותית, ההולכת ומתפתחת כמעט מרגע לרגע, עומדים כיום לרשותם של מעצבי הפנים כלים חדשניים ומרתקים, המסייעים להם בעבודתם. כלי הבינה המלאכותית יכולים להנפיק השראה עיצובית, המלצות על צבעים וגוונים, ליצור דוגמאות של פריסות, לעצב ריהוט מותאם אישית ועוד.

מהו כלי בינה מלאכותית עבור מעצבי פנים

מדובר בתוכנה הממנפת אלגוריתמי AI כדי לסייע למעצבי הפנים והריהוט בהיבטים שונים של תהליך העיצוב. הבינה המלאכותית מתפקדת באמצעות ניתוח קלט נתונים שהוזנו לתוכה על ידי על ידי המעצב. כמו: מידות החדר, מיקום פתחים, גוונים, סגנון, העדפות הלקוח, דרישות מיוחדות ועוד. 

לאחר הזנת כל הנתונים, משתמשת בהם הבינה המלאכותית על מנת ליצור המלצות עיצוב המתאימות (יותר או פחות) לכוונת המעצב. לאורך כל הדרך ניתן לכוונן את הזנות הנתונים לשם שיפור המלצות כלי הבינה המלאכותית, שמצדו משתמש במיזמים קודמים ובהזנות המשתנות – לצורך שיפור מתמיד של המלצותיו לאורך זמן.

התכונות העיקריות של כלי בינה מלאכותית למעצבי פנים

  • עיצוב אוטומטי – על סמך נתוני הקלט מפיק הכלי הצעות עיצוב ראשוני שונות.
  • פלטות צבעים – על סמך נתוני הקלט יודע כלי הבינה המלאכותית להציע פלטות צבעים משלימות ומותאמות לחזון המעצב
  • חומרים ומרקמים – כלי הבינה המלאכותית יודע להמליץ על מרקמים וחומרים לצורך עיצוב מותאם לרצון הלקוח וחזון המעצב.
  • הדמית חדר – הבינה המלאכותית מייצרת חדר וירטואלי על סמך הנתונים שהוזנו לתוכה על מנת שיוכלו לראות איך נראות כלל ההמלצות, בתוך המרחב הנתון.
  • פריסת רהיטים – ניתן להזין פריטי ריהוט קיימים או נבחרים  והבינה המלאכותית תוכל להציע את הפריסות האופטימליות לחלל הנתון.

יתרונות השימוש בכלי AI לעיצוב פנים

  • יעילות ומהירות –  הבינה המלאכותית מציעה את הצעותיה הראשוניות במהירות רבה משמעותית מאשר יכול להציע אדם בלעדיה.
  • יצירתיות –  הבינה המלאכותית מגרה את הדמיון ומעודדת את היצירתיות כשהיא מציעה רעיונות שונים וחדשניים ומאפשרת למעצב חשיבה מחוץ לקופסא.
  • חוויות הלקוח –  הבינה המלאכותית מאפשרת למעצב הפנים להגיש את הצעותיו בצורה מוחשית ומהירה מאד ולשנותן על פי הערות הלקוח במהירות, כך שהלקוח יגיע לשביעות רצון מיידית – כשהחדר קורם עור וגידים עיצוביים למול עיניו.

המלצות לשימוש יעיל בכלי הבינה המלאכותית למעצבים

יצירתיות והחותם האישי – אל תשכחו את עצמכם, את היצירתיות שבכם ואל תניחו לבינה המלאכותית להשתלט עליה. למרות הנוחות שבספריות המודלים והתבניות המוגדרות מראש, הקפידו להישאר עם הראש מעל למים ולא להסתמך רק עליה.

השתמשו בה כסייעת עם רעיונות, אבל בדקו שהיא לא מציעה לכם, פה ושם, גם בעיות עיצוביות או תכנוניות. השתמשו ביכולות הבינה המלאכותית לשם יצור ספריות מותאמות אישית כך שתוכלו להשתמש בתבניות משל עצמכם עם החותם האישי שלכם.

כמה יישומי AI לעיצוב פנים

לחלק מהיישומים המופיעים כאן יש אפשרויות חינמיות, וחלקם בתשלום.

Prome AI

PromeAI – כלי עיצוב באמצעות בינה מלאכותית. עם ספרייה הניתנת להתאמה אישית. באמצעות מודל יצירת תמונות חדשני, שעבר כוונון קפדני תוך שימוש במסד נתונים עצום של תמונות, ובשילוב עם ממשק משתמש דמוי משחק אינטואיטיבי, מאפשר למעצבי פנים לשמר את שלמות הסקיצה הראשונית גם תוך בדיקת סגנונות שונים, נקודות מבט ופריסות שונות של העיצוב, להפוך תמונות סטטיות לסרטונים ועוד

Visualize AI

Visualize AI – יישום בינה מלאכותית המתאים הן לאדריכלים והן לעיצוב פנים. היישום נוח הן לחובבים והן לאנשי מקצוע מאחר ומבחינתו מספיק להעלות צילום או אפילו שרבוט של חדר או מבנה, בתוספת הנחייה של החזון העיצובי והיישום יעשה את העבודה. כמובן שניתן לשלוח גם את הסקיצה הנבחרת הראשונית.

היישום יודע להפוך סגנונות אדריכליים נבחרים לסגנונות שונים, לעצב מוצרים ורהיטים ועוד.

AI Generative Gaia

Gaia – כלי בינה מלאכותית חדשני שתוכנן עבור אדריכלים. באמצעות תמונה, שרטוט, הנחיה מילולית או שימוש בתבניות הקיימות לצורך שימוש או השראה, ניתן להתאים שוב ושוב את ההגדרות עד שמגיעים לרעיון שדמיינתם.

Homevisualizer AI

Homevisualizer AI – כלי בינה מלאכותית לעיצוב פנים נוצר על ידי מעצבי פנים לשם ייעול זרימת העבודה, שיפור היצירתיות וחווית הלקוח. כ

לי הבינה המלאכותית משתמש בהנחיות מילוליות והופך אותן לעיצובים מושלמים ללא כל צורך ממשי בניסיון עיצוב קודם. הוא מוציא תמונות ברזולוציה גבוהה, מאפשר לכם להזין אותו בסגנון אוטומטי וקבוע ועוד.

סיכום

נשמע כמו הרבה? הבאנו לפניכם מבחר קטן מתוך שפע רב של כלי בינה מלאכותית למעצבי פנים. בעזרת כוחה של AI, יכולים מעצבים ואדריכלים לשפר את היצירתיות, לייעל את זרימת העבודה, ולשפר את חוויית הלקוח. יחד עם זאת חשוב לזכור שהיא הסייעת שלכם ולהקפיד לשמור על החותם האישי והיצירתיות שלכם. השתמשו ביכולות שלה אך סמכו על היצירתיות והיכולות שלהם – לא פחות.

כאן במכללת הורייזון לאבס אנו שמחים להציע קורס AI מקיף שילמד אתכם כיצד לרתום את כלי הבינה המלאכותית לתחום עבודתכם, ולקפוץ צעד אחד ענק קדימה עם סט הכלים המקצועי של העתיד.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!