בחירת שפה:

/
/
כלי בינה מלאכותית למאיירים וגרפיקאים

כלי בינה מלאכותית למאיירים וגרפיקאים

מחולל האיור והגרפיקה באמצעות בינה מלאכותית הוא כלי עזר מתקדם המאפשר ליצור תמונות, או איורים המבוססים על הנחיות שסופקו על ידי היוצר. מטרת כלי הבינה המלאכותית לאיור וגרפיקה לייעל את זרימת העבודה, לעודד את היצירתיות ולאפשר הספק עבודה מרשים.

כלי הבינה המלאכותית לאיור וגרפיקה מציעים למשתמשים שפע תכונות המבוססות על למידת מכונה ומודלים ובהם: הצעות ללוח צבעים, זיהוי סקיצות, בניית מודעות ועוד. הכרת כלי הבינה המלאכותית לאיור וגרפיקה והשימוש בהם מספק למאיירים ולגרפיקאים יתרון תחרותי בתחום עיסוקם.

מספר כלי בינה מלאכותית שימושיים למאיירים וגרפיקאים

kittl  – הדמיות ויזואליות

Kittl הוא כלי עיצוב והדמיות ויזואליות המופעלים על ידי בינה מלאכותית. ניתן ליצור באמצעותו: לוגו, וקטור, תמונות מדהימות וקליפ-ארט תוך שימוש בהנחיות טקסט פשוטות. הכלי מאפשר שינוי ועיוות טקסט בקלות, לבחור ולהחליף צבעים מתוך פלטת צבעים, בכל אחד מהעיצובים. מכיל אלפי תבניות עיצוב מוכנות לשימוש המתאימות גם למיזמים אישיים וגם לפרויקטים מסחריים.

Productful – איורים מקצועיים

Productful יוצר איורים מקצועיים מבוסס AI. מציע ספרייה עצומה של סגנונות איור שיכולים להתאים לכל פרויקט איורי אתרים, תוכן חברתי, לוגו, מצגות, רקעים ועוד

Ideogram – מחולל תמונות

Ideogram הוא מחולל טקסט לתמונה המאפשר לשלב טקסט בתמונה, הן כשכבת על והן כעיצוב טיפוגרפי. ניתן ליצור באמצעותו כרזות, מודעות ועוד..

Recraft – יצירת ועריכת איורים דיגיטליים

Recraft הוא כלי עיצוב מבוסס AI המאפשר למשתמשים ליצור ולערוך איורים דיגיטליים, אמנות וגרפיקה תלת ממדית בסגנון אחיד. הכלי כולל מחולל סמלים – סט אייקונים באותו סגנון. מחולל לוגו, מחולל מודלים עבור עיצובי מוצרים, פרויקטים של מיתוג ועוד. וכולל גם מדריכים 

Neuralcanvas – ליצירת קומיקסים

Neuralcanvas כלי מבוסס AI ליצירת קומיקס פוטוריאליסטי. ניתן לבחור תמונה מתוך כ 100 סגנונות ודמויות שונים.  

Plusvector – ליצירת ווקטורים

Plusvector כלי מבוסס AI ליציאת ווקטורים מותאמים אישית. ניתן ליצור מתוך הנחייה פשוטה או להשתמש בתבנית, ובעלי מנוי יכולים להוריד וקטורים שנוצרו בעבר ולקבל גישה לאיורים שיהיו בעתיד. לפלוס-ווקטור יש עורך מובנה המאפשר להתאים את האיורים לרצון המשתמש

Illostration – מאיורים ועד רנדורים

Illostration כלי מבוסס AI המאפשר ליצור איורים שונים על פי בחירה מספריית הסגנונות שבו, ניתן לבחור בין רינדור תלת ממד, וקטור, פולי נמוך, פיקסאר, אייקון ואומנות פיקסלים. מאפשר שינוי קנה מידה, הסרת רקע ועוד.

Adcreative – למשווקים ברשתות חברתיות

Adcreative כלי מבוסס בינה מלאכותית. יוצר, תוך דקות, קריאייטיב של מודעות ממוקדות תוך שמירה על המותג. כותרות וטקסטים ממוקדים (קופירייטר אישי). מאפשר קישור חשבונות המודעות ל-AdCreative.ai לשם ניתוח כל הקריאייטיב, ויצירת נקודות נתונים בכל אחד מהם ועוד

שילוב ה-AI בעיצוב הגרפי היומיומי

כלי הבינה המלאכותית, מחוללים מהפיכה בתהליך היצירתי והתעסוקתי של הגרפיקאים והמאיירים, בזכות היכולות המועצמות שלו הוא מאפשר ליוצרים לשפר את יעילות ואיכות העבודות שלהם ולהגביר את היצירתיות.

הבינה המלאכותית למאיירים וגרפיקאים, מציבה סטנדרטים חדש בתעשייה, ומאפשרת לאמנים והיוצרים לממש את הפוטנציאל האומנותי שלהם ואף לגרות אותו לגבהים חדשים. לצד זאת היא גם מעוררת בקרב רבים דאגה שמא היא תהווה תחליף עבורם בשוק העבודה.

זהו בדיוק מה שאנו מלמדים במכללת הורייזון לאבס – כיצד להפוך את הבינה המלאכותית מאיום לעוד כלי עזר עבור אנשי ונשות מקצוע במגוון רחב של עיסוקים. בכל שאלה והתייעצות בנושא לימודי בינה מלאכותית למעצבים גרפיים, נשמח לעמוד לרשותכם.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!