בחירת שפה:

/
/
כלי בינה מלאכותית לאנימטורים

כלי בינה מלאכותית לאנימטורים

בינה מלאכותית מצליחה לפלס את דרכה לכל תחום בחיי היומיום, הבריאות, העבודה, האומנות. בעצם, היא מחוללת מהפיכה של ממש בשלל תעשיות והיבטים. תחום נוסף שזוכה ליהנות מיתרונות הבינה המלאכותית הוא תחום האנימציה.

בזכות ה- AI, אנימטורים יכולים לייעל את קצב עבודתם, להפרות את פרצי היצירתיות (שבלאו הכי הם משופעים בהם), ולהנפיש דמויות ותפאורות מציאותיות או הזויות (כיד הדמיון הטובה עליהם) במהירות. היתרון בשימוש ב-AI להנפשה הוא היכולת ליצור במהירות דמויות וסביבות מציאותיות, תוך הפחתת זמן הייצור ועלויות. כלי הבינה המלאכותית לאנימציה אומנו על כמות נתונים עצומה המאפשרת יצירת אנימציות מותאמות אישית, וכן להפוך משימות מתסכלות לאוטומטיות כמו: סנכרון שפתיים, יצירת אינטר פריים, ועוד. 

מגבלות

היא לא אנושית, אתם יודעים. ומאחר ואין היא אנושית ואין היא חווה רגשות, רגישויות וניואנסים אומנותיים, ניצב בפני האנימטורים אתגר – לאזן בין השימוש ב AI לבין השמירה על הביטוי האומנותי האישי, הרגשי והיצירתי של כל אחד מהם.

מה יש ב AI לאנימטורים?

תכונות כמו: יצירת רקעים, עיצוב אוטומטי של דמויות תוך חיזוי תנועה, רעיונות לשיפור חזותי ועוד. 

אלה הן התכונות שעשויות לפשט את תהליך האנימציה ולאפשר לאנימטורים להתמקד יותר בהיבטים היצירתיים של עבודתם. (ראו את הסעיף שמעל). בינה מלאכותית לאנימטורים מאפשרת יצירת אנימציות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, גרפיקה בתנועה , אנימציות דמויות, סנכרון שפתיים, מצגות, מודעות, ועוד 

מספר יישומי AI לאנימטורים

Toons

Toons מיועדת לאנימטורים בראשית דרכם כמו גם לאנשים שנהנים מהשעשוע. יש בה כותב תסריטים, עורך וידאו של ציר זמן, תבניות וידאו מוכנות, פעולות אנימציה מובנות כמו ריקוד, קפיצה, הבעת רגשות, הקלטת קול, המרת טקסט לדיבור, אפקטים ועוד. 

Neuralframes

Neuralframes מציעה טכנולוגיית טקסט לווידאו המאפשרת ליצור ויזואליות מטקסט. ניתן לתכנן, לערוך ולהתאים את היצירות בכל עת, לשנות דברים ולהתאימם לרצונות היצירתיים של המשתמש. יש בה עוזר חכם המסייע בכתיבת ההנחיות המותאמות וניתן לפתוח ספריה עצמאית ובה לרכז את ההנחיות הפרטיות.

Animaker

Animaker הוא אחד מכלי האנימציה הפופולאריים ביותר, אם לא הפופולארי ביותר. הוא מציע שפע אפשרויות לעריכת וידאו ואנימציה. בזכות העיצוב הידידותי והברור למשתמש ושפע התכונות אותו מציע הכלי, גם חובבים ומתחילים וגם אנימטורים בעלי ניסיון וידע רב שנים – יכולים ליצור באמצעותו שפע סרטונים עשירים ויזואלית.

הוא כולל ספריית תבניות, סרטוני הסבר, ניתן להוסיף הקלטות קול, טקסטים גרפיקה ועוד. 

VideoScribe

VideoScribe הוא כלי אנימציה ידידותי למשתמש המאפשר ליצור סרטוני אנימציה בקלות ללא כל קשר לרמת המיומנות או המקצועיות.

כלי AI רב תכליתי המיועד ליצירת סרטוני הסבר מקצועיים ואנימציות לוח לבן באיכות גבוהה. הסרטונים הייחודיים של הכלי – המצוירים ביד צברו פופולריות רבה. 

סיכום

מחולל אנימציה של AI הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית ליצירת אנימציות.

כלי הבינה המלאכותית מייעלים את זרימת העבודה, חוסכים זמן וכסף ומפנים מקום לפרץ היצירתיות. הבאנו לפניכם כמה בודדים מתוך שלל עצום ורב, שנמצא כבר בשוק ועומד לרשות האנימטורים, ויש להניח ולצפות כי ככל שתמשיך טכנולוגית בינה מלאכותית להתפתח כך יתרחב מקומה בתחום האנימציה.

רוצים לפתח אוריינטציה טכנולוגית טובה ב-AI? לדעת מהם כלי הבינה המלאכותית שייעלו את עבודתכם? בהורייזון לאבס אנחנו מזמינים אתכם לקבל פרטים על קורס AI המקיף בישראל, ובו נקנה לכם את כל היסודות ועד לרמה המתקדמת ביותר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!