בחירת שפה:

/
/
סדנת בינה מלאכותית במשאבי אנוש

סדנת בינה מלאכותית במשאבי אנוש

מאז ה-AI הפך לנחלת הכלל, השיח הרווח דן באיום שהבינה המלאכותית מהווה כלפי מקצועות שונים. במכללת הורייזון אנו מסבירים תמיד, ונשלב זאת גם כאן, שאת האיום הזה נסיר אם נהפוך את הבינה המלאכותית לכלי עבורנו, ולא לכלי שממלא את מקומנו.

גם תחום משאבי האנוש איננו יוצא מן הכלל, ושילובה של הבינה המלאכותית בתהליכי ה-HR ככלי עזר, יכול לסייע בייעול התהליך, ולא להחליף את אנשי ונשות המקצוע של האגף.

בהורייזון אנו שמחים ללוות ארגונים, בתי עסק ומוסדות לימודיים המכשירים לענף המשא”ן, תוך הדגשת היתרונות של השימוש בבינה המלאכותית במשאבי אנוש ולימוד פרקטיקה מעשית תוך היכרות והתנסות עם מגוון כלי AI.

תיעול הבינה המלאכותית לתהליך גיוס העובדים

במסגרת הסדנה נוציא מן המשוואה את החשש שמא הבינה המלאכותית תחליף את בני האדם, ונשלב שיח שמתמקד ביכולתה לסייע לנו.

הבינה המלאכותית יכולה לתרום באופן משמעותי ליכולותיהם של צוותי משאבי האנוש בקבלת החלטות מושכלות, שקולות ושלוקחות חשבון מנעד רחב יותר של נתונים.

בחירת עובדים מגוונות יותר

פונקציונליות הגיוס היא קריטית בתוך אגף משאבי האנוש, וגם תהליכי מיון שאינם מתאפיינים בעשרות מרואיינים ומרואיינות, עלולים להפוך למורכבים ומסורבלים.

במסגרת סדנת AI למשאבי אנוש, נלמד כיצד להחליף את השיטות המסורתיות המתבססות על מיון ידני של קורות חיים, תזמון ראיונות והערכת מועמדים ראשונית, ולהסתמך על כלי בינה מלאכותית שיצמצמו באופן ניכר את משאב הזמן והכסף.

לצד זאת, נלמד כיצד להיעזר במערכות בינה מלאכותית העוקבות אחר תהליך המועמדים, מעבדות את הנתונים ומסיקות מסקנות אשר יכולות לסייע בזיהוי כישרונות ומיומנויות הנדרשים עבור תפקידים ממוקדים.

שילוב הבינה המלאכותית בתהליכי גיוס עובדים מבטיח בחירה מושכלת יותר של המרואיינים, בחירה בלתי משוחדת שחסינה מפני הטיות, דעות קדומות או רושם ראשוני.

בינה מלאכותית בניהול העובדים בפועל

לצד ייעול ושיפור תהליכי המיון, בינה מלאכותית ל-HR יכולה לסייע רבות בניהול המעקב אחר התקדמות העובדים, בזיהוי תחומים הנדרשים לשיפור ותחומים בהם העובדים יכולים לתרום, וכן בהמלצה על קורסים וסדנאות רלוונטיים המאפשרים פיתוח וצמיחה.

באופן הזה, מחלקת משאבי האנוש יכולה לקבל המלצות שוטפות על מסלולים המותאמים באופן אישי לכל עובד ועובדת, זאת בהתבסס על כישוריהם וכן על משתנים דינמיים המושפעים בכל עת משינויים במקום העבודה, מנקיטת יוזמות על-ידי העובדים, מחוות דעת של מנהלות ומנהלים ועוד.

מטרת הסדנה

סדנת AI למשאבי אנוש מחזיקה במספר מטרות.

ראשית כל, להקנות למשתתפים והמשתתפות את ההיכרות והפרקטיקה בכלי בינה מלאכותית, כך שכל בוגר ובוגרת הסדנה ידעו לבחור באופן עצמאי לחלוטין את הכלים שיסייעו בייעול עבודתם.

שנית, מכללת הורייזון מתמחה במתן שירותי הטמעת והדרכת AI לארגונים. כפועל יוצא מן הסדנה, ניתן לבחון כיצד להטמיע מערכי בינה מלאכותית כוללים במחלקת משאבי האנוש, ולשנות ולייעל את התהליכים הקיימים.

לצד סדנה זו המותאמת לצוותי HR, ניתן למצוא באתרנו מידע על קורס בינה מלאכותית מאסטר AI מקיף, ובו ניתן ללמוד ולהתנסות במגוון רחב של כלי בינה מלאכותית.

בכל שאלה והתייעצות, אנו נשמח להיות לכם לעזר. לשיחה עם יועץ לימודים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!