בחירת שפה:

/
/
כיצד הבינה המלאכותית יכולה לעזור למקדמי אתרים אורגני?

כיצד הבינה המלאכותית יכולה לעזור למקדמי אתרים אורגני?

בתחום השיווק בכלל והקידום בפרט, מי שלא מדביק את הקצב ולומד כיצד להשתמש בבינה המלאכותית היום, עלול למצוא את עצמו הרחק מאחור כבר מחר.

אנחנו חלילה לא מתכוונים להישמע חמורי סבר או מבשרי רעות, אך כאשר מחקרים וידיעות חדשותיות יותר ויותר מדברים על תחזיות שעל-פיהן הבינה המלאכותית תחליף את בני האדם במגוון רחב של מקצועות, זה אומר דבר אחד: או שנלמד כיצד להפוך את ה-AI לכלי עזר עבורנו היום, או שלפתע נהיה עלולים למצוא את עצמנו לא רלוונטיים כבר ביום שלמחרת.

אחת מן הסוגיות המרכזיות שמקדמי אתרים פרילנסרים מספרים לנו עליהן היא נושא ניהול הלקוחות והשילוב של ניהול הלקוחות יחד עם העבודה השוטפת.

מבלי שהם שמים לב, הזמן פשוט נגזל להם שוב ושוב, תוך שהם מחפשים את הדרך לתמרן בין מגוון המשימות.

כאן בדיוק נכנסת הבינה המלאכותית לחיינו: היא יכולה לחתוך את הזמן הדרוש עבור כל עבודה ועבודה באופן משמעותי ולעתים אפילו דרמטי.

איך? אתם וודאי שואלים. בדיוק בשביל זה יצרנו עבורכם את המאמר הבא 🙂

ואם תרצו ללמוד כיצד להטמיע זאת בתוך היום-יום, אנו במכללת הורייזון עורכים קורסי AI מותאמים אישית לפי מקצועות, וביניהם גם תחום ה-SEO וה-PPC.

מחקר מילות מפתח מהיר

לא עוד מחקרי AI מפשטת באופן משמעותי את תהליך מחקר מילות המפתח, המהווה בסיס ל-SEO. מחקר מילות מפתח ידני יכול להיות תובעני זמן, כאשר הוא כולל לעיתים קרובות סידור וניתוח של מערכי נתונים גדולים כדי לזהות מילות מפתח יעילות. כלים מופעלי AI משתמשים בעיבוד שפה טבעית (NLP) ובאלגוריתמים למידת מכונה כדי לנתח מגמות חיפוש, להבין את כוונת החיפוש ולחזות את ביצועי המילים המפתח. זה מאפשר למומחי SEO להתמקד במילות מפתח שסביר יותר שיניעו תנועה והמרות.

אופטימיזציית תוכן

AI יכולה לשפר דרמטית את התוכן שתפיקו.

חלילה אל תחשבו שאנחנו מציעים לכם לכתוב תכנים רק על-בסיס AI, אך תוכלו לקבל תובנות על התוכן שלכם ולבחון אם ניתן לשדרג אותו דרך פרומפרטים שונים.

כך למשל, במידה ותערכו פסקה שמסבירה על כיצד תובעים את ביטוח לאומי, תוכלו גם לבקש מה-AI שיערוך עבורכם תתי-שאלות שנובעות מכותרת זו. באופן הזה, תיצרו כותרת H2 וממנה תיצרו כותרות H3 במהירות. תוכן עשיר יותר, מתקדם טוב יותר, ותוכן עשיר יותר הוא תוכן שמעיד למנועי החיפוש כי לא מדובר בכתיבת תוכן מבוססת בינה מלאכותית בלבד.

יצירת תמונות מקוריות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מדשדשים בין אתרי הסטוק למיניהם ומחפשים אחר התמונה המושלמת?

עם AI ג’נרטיבי שמסוגל ליצור תמונות, תוכלו לשדרג את חוויית הקריאה של הגולשים שלכם וליצור איורים שמסבירים ומסייעים בקריאת הטקסט.

דמיינו למשל אתר הדברות ובו אתם מבקשים לדבר על ג’וק מסוים. עתה, תיגשו לכלים דוגמת DALL E או מיד ג’רני ודומיהם, ותבקשו מהם איור של אותו ג’וק בדיוק.

עתה תוכלו להטמיע את התמונה שיצרתם ולהעביר את המידע שאתם רוצים עבור הגולשים שלכם, בצורה הרבה יותר אופטימלית והרבה יותר אינטראקטיבית.

וכמובן SEO טכני

כלי AI למקדמי אתרים אורגני יכולה לעזור באופן ניכר במלאכת ה-SEO הטכנית, וזאת על ידי אוטומציה של זיהוי ותיקון בעיות נפוצות כמו: קישורים שבורים, מהירות דף איטית, שגיאות זחילה, ואפילו תיקון תגיות מטא טייטל ודיסקריפשן. 

במסגרת הקורס נלמד כיצד לממשק כלים דוגמת Screaming Frog אל מערכות AI ובאמצעותן לזחול ולתקן דברים, וכל זאת באמצעות פרומפט פשוט אחד. 

באופן הזה, תוכלו לערוך אופטימיזציות רוחביות ללקוחות שהיו עלולות לקחת ימים שלמים ושבועות, בתוך מספר דקות מועטות בלבד.

סיעור מוחות עם AI

תחשבו על זה: למה לא בעצם? למה במקום שתחפשו אחר מקדם אתרים שייעץ לכם כיצד לקדם את האתר (ומי יודע אם הוא מעוניין או חדור מוטיבציה עד הסוף כדי לעזור לכם), פשוט פנו לכלי AI איכותי שינתח את האתר שלכם ויציע את התובנות שלו בהתאם למסקנות שהוא יראה.

ולא רק זה, אלא שתוכלו בהתאם למסקנות, לבקש ממנו להעמיק בנושא עם שלל משימות שונות.

למשל: כיצד לשפר תוכן מסוים? או לייצר טבלה מסוימת שמאגדת את כל הנתונים באופן קל וקריא לגולש ואז להטמיע את הטבלה בתוכן ובכך לשפר את חוויית הגלישה.

סיכום דו”חות חודשיים

מקדמי אתרים רבים מעדיפים לשלוח דו”חות חודשיים עם נימה אישית מסוימת שתאפשר ללקוחות לקבל את המסקנות והתובנות מהחודש שהיה.

אך לעתים קרובות, לאור המחסור בזמן, הם ישלחו דו”חות אוטומטיים שיוצאים מן המערכת ומספקים דו”ח שרירותי וללא שום מילה אישית.

למה שלא תתנו ל-AI שלכם לעבור על הדו”חות ולשלוח את המסקנות? באמצעות הגרפיים של גוגל סירץ’ קונסול, הנתונים של גוגל אנליטיקס והמיקומים שבאים לידי ביטוי בטבלאות שנשלחות בדו”ח החודשי, תוכלו להגיש מסקנות אישיות ללקוחותיכם, ובכך לא לוותר על הפן האישי כלל.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס AI לקידום אורגני? בכל שאלה והתייעצות, דברו איתנו! יועצי הלימודים של הורייזון לאבס ישמחו לסייע בוואטסאפ, בשיחה או בהשארת פניה לקבלת שיחה חוזרת.

הרשמה לקורס

כמה פרטים קטנים...

רגע לפני שאתם עוזבים

תנו לנו לתת לכם הצעה חד פעמית!